3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sanne_

Safari: foutmeldingen en vreemde tekens

Hoi,
    Ik heb een Mac OS X 10.5.8 en gebruik meestal Safari als browser. De laatste weken heb ik daarmee wel eens problemen. Een pagina laadt dan niet, de cursor blijft het regenboogbolletje en na enige tientallen secondes sluit Safari alle schermen en krijg ik een venster te zien dat meedeelt dat Safari onverwacht is gestopt. Nu krijg ik bij het openen van bv mijn webmail vreemde tekens te zien, die in Firefox gewoon worden weergegeven. Ook gedownloade bestanden (bv .doc) zijn leeg of staan vol onleesbare tekens.

Wat kan dit zijn en vooral: hoe kom ik hier van af?

Voorbeeldje van inlogscherm mail:

Bijdrager
    Hansi2124

Je zou denken dat Safari erg schrikt van wat jij probeert op je scherm te laten zien, maar dat is een flauwe grap natuurlijk….
    Heb je om te beginnen al de schijfbevoegdheden in Schijfhulpprogramma hersteld?
    En heb je dit probleem alleen met Safari, of ook met andere programma’s op je hd, zoals Teksteditor of zo?

Bijdrager
    sanne_

Thanks voor je reactie nog. Schijfbevoegdheden herstellen kon niet? En inderdaad alleen problemen in Safari. Heb inmiddels Lion geïnstalleerd en geen problemen meer:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.