4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    artimachead

Safari ERROR [opgelost]

Het probleem: In Safari kan ik geen enkele internet pagina bekijken. Constant krijg ik het bericht:

ERROR

The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://www.apple.com/nl

The following error was encountered:

Access Denied.
    Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.

Your cache administrator is [email protected].

Generated Wed, 26 Apr 2006 19:41:55 GMT by wwwproxy.xs4all.nl (squid/2.5.STABLE7)

Het gekke is dat ik op de zaak bij XS4all zit maar thuis niet.
    Iemand een idee wat dit is???

Bijdrager
    iJoost

Je krijgt de foutmelding van de proxy van xs4all. Heb je die misschien ingesteld? En mag dat alleen als je ook echt op het xs4all netwerk zit? Dus thuis niet. Even de proxy uit je instellingen halen, dan dus.

Bijdrager
    artimachead

Tataaaa. Geweldig iJoost. De oplossing.

Toch is het wel vreemd. Naar mijn weten heb ik deze proxy helemaal niet aangezet.
    Ik heb wel heel veel gedonder met he .Mac account, maar wellicht dat dit nu ook is opgelost. Dat ga ik eens heel snel proberen.

Dank je wel.

Update: Alleen bij Safari had ik last. Firefox werkte prima. Nog een rare, SoftwareUpdate werkte ook niet meer. En nu weer wel.

Nog een update: .Mac werkt ook weer.

Bijdrager
    iJoost

Geen dank.;-)

Misschien hebben ze “op de zaak” een voorziening om automatisch een proxy te configureren… als je ‘m zelf niet ingesteld hebt. Geen idee hoe ie er anders in zou komen. Maar goed hij doet het weer.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.