11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    leavestone

Safari ergenis —-> happyness :)

:o

Nou nou, toch wel ik vind het zo prettig bij Chimera dat nieuwe venster bovenop de voorgaande gestapeld worden.

Ik krijg zowat een muisarm van het verslepen van de vensters.

Weet iemand hoe dit net zoalsmet chimera kan?

wie maakt me blij 8)

Bijdrager
    Mako

Ja hoor, dat kan…Je hebt dan nodig: FullscreenSafari.ape, te vinden op unsanity.com. Elk nieuw venster plaatst zich dan op dezelfde plaats als het oude venster. Werkt perfect!

Bijdrager
    leavestone

Waar laat je de Fullscreen.ape map?

kan ook nergens de geinstalleerde application Enhancer vinden maar is wel geinstalleerd.:mrgreen:

Moderator
    Lucas Raggers

Lees de ‘read me’!

Het bestand ‘FullScreenSafari.ape’ moet je plaatsen in een zelf aan te maken folder in je userlibrary die je ‘Application Enhancers’ noemt.

Werkt ideaal!

Bijdrager
    leavestone

Daarom top bedankt voor je uitleg.

Na het plaatsen van de Fullscreensafari.ape in de Application Enhancers folder en het opnieuw starten van safari werkt het perfect 8)

Na het downloaden van een ichat.ape is me ook duidelijk geworden dat je het al dan niet voor alle gebruikers / users beschikbaar kan maken door het ofwel in de Library folder onder je harddisk te plaatsen of bij de betreffende user. :finderoud:

Bijdrager
    remco pardoel

het werkt een stuk sneller
    heel veel sneller

alleen op sommige sites
    waar je een post vak hebt en een reply moet geven
    doet ie t soms niet

da’s wel balen

Bijdrager
    Gilda

Net Safari v74 gedownload en het werkt inderdaad heel snel. Sneller dan IE!

Maar als ik op een url wil klikken, gebeurt er niets. Hoe kan ik deze euvel oplossen?

B.v als ik in deze forum een url zie staan en ik wil daarop klikken, er gebeurt echt niets.

Ander vraagje, hoe kan ik sommige bookmarks verwijderen of anders orderen?

Bijdrager
    tony montana
    ”Gilda”

Net Safari v74 gedownload en het werkt inderdaad heel snel. Sneller dan IE!Maar als ik op een url wil klikken, gebeurt er niets. Hoe kan ik deze euvel oplossen? B.v als ik in deze forum een url zie staan en ik wil daarop klikken, er gebeurt echt niets

Kun je dat nader verklaren, dat euvel wat je hebt met die url?? Dat snap ik niet:?

”Gilda”

Ander vraagje, hoe kan ik sommige bookmarks verwijderen of anders orderen?

:apple: + ALT + B,
    Stel zo zelf je Bookmarks in.. (en ordernen kun je ook door in het menubalkje-“bookmarks” te verslepen op juiste plaats)
    :wink:

Bijdrager
    Gilda

Nou als in het forum een url is vermeld en ik wil daarop klikken. Dat werkt niet. Maar ik heb net ontdekt dat als ik op appeltje klik en ik daarna op de url klik dan werkt het wel! Dan surf ik verder naar een andere site. Is dat normaal?

Bedankt voor de tip van bookmarks!:)

Bijdrager
    tony montana

Hmm.. Nee.. dat is volgens mij niet normaal, maar je kan toch ook gewoon Return geven?
    Anders moet je toch even je Mac herstarten.. Al heb je dat miscchien al gedaan?

Bijdrager
    Pjotr
    ”leavestone”

:o

Nou nou, toch wel ik vind het zo prettig bij Chimera dat nieuwe venster bovenop de voorgaande gestapeld worden.

Ik krijg zowat een muisarm van het verslepen van de vensters.

Weet iemand hoe dit net zoalsmet chimera kan?

wie maakt me blij 8)

Hiervoor zijn nou juist die tabs verzonnen. Appletje-klik op een link, opent de link onder een andere tab. Kan je verder lezen in je huidige pagina om even later die “nieuwe link” te lezen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.