7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Reyer Ploeg

safari en routeplanner

Waarom kan in met internet explorer wel het plaatje van de ANWB
    routekaart zien en met safari niet ? (Mac OS 10.2.8)

Bijdrager
    EagerB0bNerd

en waarom kan ik met Safari wel de routeplanner van BP op het scherm zien maar niet printen…

Bijdrager
    Rogier

Omdat Safari voor wat betreft compatibiliteit met sites gewoon zuigt. Het spijt me dat ik het zeg. Het is nog steeds mijn default browser omdat ik de snelheid, tab en bookmarks implementatie en look gewoon briljant vind, maar zo ongeveer bij 1 op de 4 sites moet ik weer naar een ander browser om te kijken of het daar wel werkt.

Laten we het er maar op houden dat wanneer Safari ook bij versie 5 is het allemaal wel lekker werkt. For the time being maar gewoon bug reports blijven sturen!

Bijdrager
    remier

idd dat viel me wel op, kan je wel zeggen dat ze het bij mijn éérst wel deden :|

Bijdrager
    michelvdb

Veel website-‘architecten’ hebben lak aan W3C-standaarden. Vandaar.

Bijdrager
    archer

dat is niet altijd mogelijk eens je met een nieuws systeem of dergelijke zit ben je al niet meer W3C valid omdat niet iedereen de code vanbuite kent..

Bijdrager
    Rolf

Voor wat betreft de ANWB site: er zit daar ook een button ‘voor het geval je huidige browser JAVA niet ondersteunt’ (of zoiets!). Als je vervolgens DIE button neemt, en vervolgens DAN pas ANWB in je favorites zet, werkt het perfect (ook onder Safari, bij mij althans).
    Het enige dat NIET werkt (en bij explorer wel) is de extra tekst als je in het plaatje met je cursor op het uitroepteken gaat staan. Bij explorer krijg je dan extra tekst/toelichting, bij Safari niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.