14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    ecnerual

Safari en Quicktime openen video niet [Opgelost]

Beste OMT-ers,

Ik wil graag een video bekijken op de site van Rabobank, namelijk hier. De site laadt goed, maar wanneer de video wordt geopend in Quicktime geeft Quicktime de foutmelding dat het een ongeldige URL is. Ik heb ook al geprobeerd de directe link van de video te openen in VLC, maar dat werkt ook niet.
    Krijgt iemand het voor elkaar om deze video wel te zien te krijgen op zijn/haar mac?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Zelfde probleem hier! Geen oplossing nog gevonden…

Bijdrager
    1984
    ”Jeroen

Zelfde probleem hier! Geen oplossing nog gevonden…

Bijdrager
    arri

werkt hier ook niet.

de directe url mms://wms.media.dutchview.nl/rabo-en-sbb
    geeft een 404 (volgend VLC)

Bijdrager
    1984

Bijdrager
    1973

Safari 4?

Bijdrager
    Lutjemac

Bovenaan in balk klikken en alles weghalen totdat dit overblijft http://rabowebtv.dutchview.nl/rabo20090305nl-pe-flash/
    dan werkt het wel, getest in safari 4

mcg Lutjemac

Bijdrager
    ecnerual

Bedankt voor alle suggesties en oplossingen. Het is gelukt met de oplossing van Lutjemac.:)

Bijdrager
    Fireman

En hoe kan ik de trailers bekijken op de apple site? Zelfde probleem dus. Is dat een Safari 4 bug??

Probeer deze maar eens. ligt het aan mijn up-to-date imac?? http://www.apple.com/trailers/fox/avatar/hd/

Bijdrager
    iBrammes

Vreem… Ik kan ook geen trailers meer afspelen op de Apple site. Eergisteren nog wel. Ook niet met Firefox. :(

Bijdrager
    Fireman
    ”brammes62″

Vreem… Ik kan ook geen trailers meer afspelen op de Apple site. Eergisteren nog wel. Ook niet met Firefox. :(

Ben gisteren terug gekomen van vakantie en de update er overheen gehaald dus ik denk… lekker up to date. Maar helaas niet alles werkt meer goed. Zal dit spoedig hersteld worden of is er zelf iets te doen?? Die URL er uithalen gaat volgens mij niet gemakkelijk bij deze trailers.

Bijdrager
    iBrammes

Ben bang dat het bij Apple zelf is. Want ik heb een url gekopieerd en in de player zelf geopend en dan doet tie het ook niet.

Bijdrager
    Fireman
    ”brammes62″

Ben bang dat het bij Apple zelf is. Want ik heb een url gekopieerd en in de player zelf geopend en dan doet tie het ook niet.

Hmmm… even geduld hebben dus. Ik ben dus niet de enige. Ik kijk van de week wel weer even.

Bijdrager
    iBrammes

Heb net even geprobeerd op mijn laptop (Windows Vista) maar daar werkt het ook niet. dus het zit bij Apple zelf toch!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.