8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Kris

safari en printprobleem?!!

ben net overgestapt, naar safari…
    ziet er zeer goed uit, snel en vinnig, maaarrrrrr

ik kan niet printen vanuit safari, erger nog als ik 1 keer probeer te printen uit safari, dan lukt het ook niet meer uit de andere programma’s… enige oplossing: printer uitzetten en heropstarten…

ik vind dit heel lullig vooral aangezien ik veel van het net moet printen…

iemand een idee hoe dit komt???

thx

Bijdrager
    Kris

misschien is het volgende wel interessant om weten.

safari -> printen :blijft steken op spool lpr job bij 70%
    een ander prog na bovenstaande probleem -> printen: connecting to printer port 889 of zo… normaal geeft hij nooit een venster met connecting en portnummer….

Bijdrager
    JeePee

En opslaan als PDF lukt niet? en dan later uitprinten? Is omslachtiger, maar werkt misschien wel…

Hopelijk is Safari daar straks een kei in…:D

Bijdrager
    Kris

Ha jeepee… long time no see

misschien,

maar dan moet ik echt alles via pdf printen… ook excel, word, mail… ik kan echt niets meer uit mijn printer krijgen…

nog klein gegeven: als ik print uit safari krijg ik ook altijd de melding (datafile sent successfully)

als er echt geen oplossing voor is dan kan ik niet anders of mijn schone safari er weer af te zwieberen…

:cry:

Bijdrager
    JeePee

Hmmm, ja dat is ook niet handig….:?

Zou er een wachtrij staan ofzo… Kun je printbeheer openen? En dan je wachtrij bekijken? Afdruktaken starten ofzo?

Wat voor een printer heb je eigenlijk? Anders zou het een bug zijn van Safari of maakt Safari een bug:o in printerbeheer ofzo…….

Bijdrager
    JeePee

Ik bedoelde trouwens alleen in Safari in PDF opslaan, misschien kun je dan je printer met al die andere programma’s gewoon gebruiken…

Maar ja, wel omslachtig…:roll:

Bijdrager
    Kris

hmm..

je hebt gelijk, het zou een oplossing kunnen zijn. maar voor mij is het wat omslachtig. ik moet soms tot 20 pagina’s na een van verschillende sites afdrukken….

dan ben ik een namiddag bezig…

ik hou het voorlopig op niet afdrukken en zoek verder…

toch bedankt voor de tip

ps: is diskwarrior 3 al uit??? :wink:

Bijdrager
    JeePee

Hé ett…, nee die is nog niet uit, nee……..:x :evil: :wink: :innocent:

Maar ja, als ik kijk naar de bugs die ik nog tegenkwam, denk ik dat het niet voor niets zolang duurt sinds 12 januari….:roll:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.