6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Safari en KPN telefoonrekening online

Ik heb op mijn laatste telefoonrekening van KPN een code gekregen waarmee ik de lopende rekening via internet kan raadplegen.
    Echter Safai komt niet verder dan de pagina van KPN waarop ik de rekening kan openen. Inloggen met password ed gaan wel.
    In Netscape 7 werkt alles perfect. Wie heeft ook Safari ervaring met KPN telefoonkosten specificatie???

Bijdrager
    Zout

ik zit niet bij kpn, dus kan ook niet kijken, maar ik weet wel dat als het met netscape werkt het waarschijnelijk ook met camino werkt. Dat is safari niet alles lekker werkt dat was mij al duidelijk, ligt vaak aan het programeer werk van de site.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Hans

Ik heb op mijn laatste telefoonrekening van KPN een code gekregen waarmee ik de lopende rekening via internet kan raadplegen.
    Echter Safai komt niet verder dan de pagina van KPN waarop ik de rekening kan openen. Inloggen met password ed gaan wel.
    In Netscape 7 werkt alles perfect. Wie heeft ook Safari ervaring met KPN telefoonkosten specificatie???

volgens mij kon dit al een hele tijd met ‘telefoonrekening on line’ zonder die code. ik zie er de meerwaarde niet van in met die code!

Bijdrager
    OMT-fan

Waarde weet ik ook niet, maar ik kreeg hem op mijn laatste rekening met een bijlage dat e.e.a nu online beschikbaar was.
    Het zal toch wel zo zijn dat mijn rekening is afgeschermd voor anderen?, vandaar die inlogcode denk ik.
    Je kunt niet zomaar de kosten van een willekeurig telefoonnummer opvragen lijkt me.

Bijdrager
    awesomemac

Als je je eenmaal hebt ingelogd bij KPN.com en kiest voor de Telefoonrekening Online wordt er een nieuw venster geopend waarin je je oude, huidige en lopende rekeningen kan bekijken. Dus als je in Safari de pop-up killer aan hebt gezet zal je niets te zien krijgen. FF de pop-up killer uitzetten voordat je daarheen gaat.

Bijdrager
    OMT-fan

Ja, dat was het!!!

Bedankt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.