8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Moderator
    Jan David Hanrath

safari en http://www.bibliotheekdenhaag.nl

Ik zit met een vreemd probleem. De nieuwe website van de openbare bibliotheek van Den Haag werkt prima onder alle browsers op mac en pc, met uitzondering van Safari. Het vooral mis in de bovenste balk, de header van de site. Dingen worden hier over elkaar heen gerenderd. Ook de grijze agendakolom rechts wordt aan de onderkant niet afgemaakt (afgerond en omlijnt) door Safari.

Hebben jullie enig idee waarom?

thnx!

Moderator
    Jan David Hanrath

1.0 uiteraard, maar met de beta’s ging het ook niet goed. werkt het wel bij jou met safari?

Bijdrager
    cabbie

nope. zelfde probleem.

Bijdrager
    Andre

Hier geen probleem kunnen ontdekken!!!

Moderator
    Jan David Hanrath

Andre, met safari 1.0 geen probleem? meen je dat nou

Bijdrager
    TEZ

Hi, ik heb ook ff naar de site gekeken, maar ik zie dat je de hele ‘pagina’ in 1 table heb geplaatst, welke 100% hoog is. Nu neem ik aan dat de ‘header’ in een aparte cell staat en de rest ook, hierdoor kan hij wel enigzin’s gaan wrikken c.q. verplaatsen.. Misschien helpt ’t door de hoogte van de table ‘leeg’ te laten – of met div’s te gaasn werken – die zijn wat meer solid… succes . TEZ

Bijdrager
    Frank

He Jan David,

Ik kan ook niets vreemds ontdekken aan de site. Als ik het zo zie staat alles keurig op zijn plek. Gebruik laatste Safari (1.0).

Frank

Moderator
    Jan David Hanrath

Hallo allemaal,

Ik kan jullie vertellen dat het is opgelost!
    Ik heb een 100% height weggehaald in een geneste <TD> en een &nbsp; toegevoegd in een cel met alleen een backgroundimage (kan safari blijkbaar niet tegen)

Ik zal eens proberen of ik minder hoef te freaken als ik met divjes werk…

In ieder geval dank voor jullie hulp!!

Jan David

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.