6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    tuinman

Safari en google

hoi mensen heb het volgende vraag, in safari zit naast de adres balk standaard een balkje voor een directe linkje naar google, hoe kan ik die wijzigen naar een ander zoekmachine/of geen zoekmachine natuurlijk.

Bijdrager
    lowfi

met bv:

acidsearch

of

saft

of…

Nou ja er zijn een boel manieren maar ik denk dat 1 van deze 2 wel afdoende is.

Succes;)

Bijdrager
    tuinman
    ”lowfi”

met bv:

acidsearch

of

saft

of…

Succes;)

als ik het goed begrijp zijn deze 2 progama’s dus de vervanging van de safari? Bestaat er dan geen mogelijkheid om de standaard zoek machine via safari aan te passen bv naar msn search of jahoo?

Bijdrager
    lowfi

Nee het zijn plugins voor safari.

Staat allemaal uitgelegd op die sites.

Moderator
    Strifer
    ”hertogjan”
    ”lowfi”

met bv:

acidsearch

of

saft

of…

Succes;)

als ik het goed begrijp zijn deze 2 progama’s dus de vervanging van de safari? Bestaat er dan geen mogelijkheid om de standaard zoek machine via safari aan te passen bv naar msn search of jahoo?

met deze programma’s kun je dus de zoekmachine waarmee dat veld zoekt veranderen in een andere zoekmachine.

volgens mij kan het programma safari enhancer het ook. ze zijn allemaal te vinden op macupdate.com.

Bijdrager
    AdriaanB
    ”Strifer”

met deze programma’s kun je dus de zoekmachine waarmee dat veld zoekt veranderen in een andere zoekmachine.

inderdaad

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.