6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    speeskouboi

Safari en AcrobatReader werken niet samen

Als ik met Safari een PDF wil opnenen in safari, dan krijg ik een blanco pagina. Dan moet ik Acrobat Reader zelf opstarten en de bewuste pagina via Acrobat ophalen.
    Ik dacht dat dit automatisch dan wel handmatig ingesteld kon worden zodat deze 2 programma’s samen werken, maar kan het nergens vinden.

Wie o wie kan mij dat -waarschijnlijk simpel- probleem oplossen?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    speeskouboi

THNX! :wink:

Bijdrager
    speeskouboi

heb het geïnstalleerd. Maar toch werkt ie niet bij alle. En dat is trouwens ook zo raar… dan open ik een webpagina.pdf en opent safari het findervenster en vraagt om een adobe reader te selecteren.
    Maar die zijn vervolgens lichtgrijs ..dus niet te selecteren…

(Heb de plug-in volgens de documentatie geïnstalleerd)

Ik heb AcrobatReader 6.0 Pro en daarvoor 7.0 gehad. Ik heb nml het idee dat et em in die teruggang zit van 7.0 naar 6.0…

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    speeskouboi

Ja, dat heb ik allemaal gelezen en wist ik ook al. Ik heb dus Acrobat Reader 6.0 pro en klik op Prefs/Internet/Internet settings en krijg dan het scherm Netwerk van Systeemvoorkeuren te zien.

What the fuck moet ik daar nou mee? Very Stupid dat Safari niet een instelling daarvoor heeft.
    Maar snap die Acrobat dus ook niet… ben al die pref-mogelijkheden van Acrobat al 10x langs geweest… en die plug in die ik eerder heb geïnstalleerd op jou advies, ..merk er helemaal niets van.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.