10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Safari crasht steeds na 3 seconden..!

Ik heb een heel irritant probleem met Safari. Als ik een pagina open, crasht Safari binnen een paar seconden. Er komt dan de mededeling ‘Het programma Safari is onverwacht gestopt nadat het opnieuw was gestart. Het probleem is mogelijk veroorzaakt door de plugin ‘Flash Player’.
    Hoe los ik dit op? Kan nu helemaal niet internetten. Ben nu ingelogd via m’n iPhone, kon daarom ook lastig zoeken. Graag tips om dit te verhelpen!

Bijdrager
    MacBoot

plist verwijderen, safari opnieuw instellen, cache leeghalen en anders safari opnieuw installeren

Bijdrager
    JeePee

Maakt het nog uit welke pagina het is? Heb je de laatste versie van Flash?

Bijdrager
    MacAanZee

Hoe verwijder ik P-list ? En kan ik Safari opnieuw downloaden als Safari het zelf niet doet? Het maakt trouwens niet uit welke pagina ik bezoek, twee of drie seconden & flash!!!! Alles weg…

Bijdrager
    MacAanZee

Ik kon helemaal geen Flash player’ vinden. Heb er een gedownload, maar het maakt niets uit.

Bijdrager
    julesp
    ”MacAanZee”

Hoe verwijder ik P-list ?

Gebruiksnaam -> Bibliotheek -> Preferences -> (zoeken op ”safari”)

Bijdrager
    sedikit

Omdat je nergens vermeldt met welke Safari je werkt (en met welk OS) kan dit relevant zijn:
    De Safari 1.3.2 klapt er bij mij ook uit, op mijn iMac G4 Panther, vooral als ik van site verwissel. Dat is de reden dat ik, en vele anderen, overgestapt ben op de Firefox 2.0.0.20(tot grote tevredenheid)

Bijdrager
    MacAanZee

Ik heb een iMac intel 24″ uit oktober 2006, MacOS helemaal geupdate. Leopard 10.5.6, Safari versie 3.2.1

Bijdrager
    MacAanZee

De problemen worden steeds erger, want ook andere programma’s crashen en mijn iMac gaat steeds vanzelf uit en weer aan. Ik kan niets meer doen! Misschien is het beter een apart draadje erover te beginnen

Bijdrager
    ozmaister

voor je ander probleem, probeer eens een nieuw account aan te maken. Kijken of het probleem er dan nog is.
    Anders moet je ff “herstel bevoegdheden” uitvoeren. programma’s => hulp…=>schijfhulpprog…

Als dit niet helpt kun je nog de preferences verwijderen per programma
    gebruiker=>bibliotheek=>preferences.

Mocht dit allemaal niet helpen kun je nog kijken met diskwarrior als hier niks geks uitkomt.
    Dan wordt het opnieuw installeren

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.