6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Erno

Safari crasht!

Sinds enkele dagen heb ik een probleem met Safari. Als ik een opgeslagen bladwijzer wil openen en/of wil bewerken crasht Safari :oops:
    Ik heb geprobeerd om alle bladwijzers te verwijderen en dat is gelukt. Daarmee is het probleem niet opgelost. Wat nu:? ?
    Kan ik Safari opnieuw installeren en zoja, hoe doe ik dat?
    Ik heb verder alle updates (Safari 1.2 versie 312.6) en draai OS X versie 10.3.9.

Groeten, Erno

Bijdrager
    moller

Probeer eens je voorkeuren weg te gooien.

HD -> Gebruikers -> JOUW ACCOUNT -> Bibliotheek -> Preferences -> com.apple.Safari.plist

(deze desnoods even kopieren (uit je Preferences-map halen en ergens anders plaatsen), voor het geval dat.)

Bestandje weggooien, prullebak legen en Safari opnieuw opstarten.

Volgens mij vertel ik het goed.

Bijdrager
    TonE

Als bovenstaande niet helpt probeer Safari dan te resetten (safari–> Reset Safari)
    (Verwijderd naast cache en history ook je cookies, dus automatische log ins zoals bij deze site ben je dan wel kwijt)

Bijdrager
    Erno

Allebei geprobeerd: 2e tip had ik al eerder geprobeerd. Nu ook 1e tip uitgevoerd.
    Geen verbetering :?
    Vrees dat er iets anders aan de hand is. Ik ben nog niet genoeg expert dat ik er uit kom.
    Hopelijk zijn er nog meer mensen die een idee hebben?

Groeten en dank voor de tips…

Erno

Bijdrager
    michelvdb

Menu Safari > Verwijder cachebestandenā€¦

Bijdrager
    Erno

Ik vrees dat ik een paardenmiddel nodig heb. Het verwijderen van cachebestanden is ook al geprobeerd. Geen verbetering….:roll:

Groeten, Erno

P.S Bugrapport verstuurd. Wat gebeurt daar eigenlijk mee?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.