3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    jeroenimo

Safari crash

Als ik het dowload venster open krijg ik een compleet wit download venster en ongeveer 5 seconden later crasht safari en is de finder 15 seconden onbereikbaar (dock werkt niet) maar loopt niet vast. Het lijkt haast of de finder zichzelf opnieuw start.Nog nooit was safari gecrasht bij mij. Het enige wat ik heb gedaan is een netwerkje aangelegd tussen een powermac 9500(ja het kan!) met jaguar erop
    Iemand een idee?

Bijdrager
    cubizer

Als je safari start, kun je onder het menu ‘Safari’ kiezen voor: ‘Stel safari opnieuw in…’ Daarmee worden alle scheefheden 8) in Safari teruggezet naar fabrieksinstellingen, zeg maar. Je Bladwijzers blijven wel bewaard!

Bijdrager
    LeBigMac

De laatste tijd crasht safari om de haverklap, zwaar irritant. Het lijkt in elk geval te komen na de 10.3.4 updates. Gewoon met meerder tabbladen tegelijk aan het surfen en ineens loopt hij vast en sluit af met het verzoek een rapport naar Apple te sturen. Dat laatste heb ik uiteraard gedaan, wat feedback kunnen ze wel gebruiken daar. Of zou de teletekstbrowser safari bijten?

:apple: iMac 17″ FlatPanel, OS X 10.3.4, naast Safari: msn, mlmac,itunes,tt-browser en Word v.X open ten tijde van de crash.

Heeft iemand een oplossing? of moet ik nu net als bij IE op de PC elke dag de caches enzo legen, dat lijkt me niet de bedoeling….

…Dank u!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.