15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Safari cookies verdwijnen na 1 week

Macgenoten,

Ik heb sinds een tijdje te maken met het fenomeen dat een aantal cookies van web sites die ik vaak bezoek, zonder opgaaf van redenen zomaar verdwijnen na ca. 1 week.

Ik kan nergens in de instellingen of de documentatie hierover iets vinden. Het ligt ook niet aan een extensie, want de enige extensie die ik gebruik is uBlock, en die gaat niet over cookies.

Iemand enig idee hoe dit probleem kan zijn ontstaan en hoe het op te lossen?

Bijdrager
    McPim

Zie Shmoo hier.

Inactief
    Anoniem

Thanx. Dat verklaart het probleem. Niks aan te doen dus.

Bijdrager
    McPim

Ik vrees van niet, en vind het behoorlijk irritant!

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>McPim op 29 oktober 2019 om 16:27</p>
    Zie Shmoo hier.

@shmoo
    is geblokkeerd op MF ?

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>koen op 29 oktober 2019 om 17:25</p>
    <p class=”cite”> @shmoo<span style=”font-size: 16px; background-color: #ffffff;”> is geblokkeerd op MF ?</span></p>

Ik snap je niet… Wat is MF? En waarom is jouw opmerking in dit draadje een interessante toevoeging?

Bijdrager
    McPim

Offtopic: MF is MacFreak, het forum waar ik naar linkte. En Shmoo is daar vrij bekend (net als hier) en blijkbaar geblokkeerd daar. Vreemd inderdaad..

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>Razend op 29 oktober 2019 om 17:30</p>

<p class=”cite”>koen op 29 oktober 2019 om 17:25</p>
    <p class=”cite”> @shmoo<span style=”font-size: 16px; background-color: #ffffff;”> is geblokkeerd op MF ?</span></p>

Ik snap je niet… Wat is MF? En waarom is jouw opmerking in dit draadje een interessante toevoeging?

Tja, als alle posts op OMT een interessante toevoeging zouden zijn, dan kunnen we het forum wel opdoeken. ?

Inactief
    Anoniem

Inderdaad off topic. Ik kan de link gewoon bekijken, dus als Shmoo daar geblokkeerd is, is dat wel vreemd.

Bijdrager
    McPim

Razend op 29 oktober 2019 om 17:41
    Ik kan de link gewoon bekijken, dus als Shmoo daar geblokkeerd is, is dat wel vreemd.

Staat onder z’n naam, en verder waren we volgens mij alleen verbaasd that’s all.

Bijdrager
    Shmoo

Over het uiten van allerhande meningen gesproken. ? ?

Bijdrager
    TheBigZ

koen op 29 oktober 2019 om 17:25

@shmoo is geblokkeerd op MF ?

Is destijds ook op OMT besproken. page/2949/

Mijn ontdekkingen van vandaag

Bijdrager
    McPim

Thanks, helder. Die had ik gemist.

Bijdrager
    GoeieDag

Even checken of zo’n link werkt: https://www.onemorething.nl/community/topic/mijn-ontdekkingen-van-vandaag/page/2949/

Ja toch; dat gaat wat sneller.

Wel een aardig groepje bij elkaar: Shmoo, Anoniem (verwijderde gebruiker) en geanonimiseerde gebruiker (Geblokkeerd). ?

Bijdrager
    Shmoo

En dan ben ik de troll. ?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.