7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jeaj

safari Bookmarks weg

Om 17.30 uur is alles nog daar en vanmorgen bij het opstarten zijn echt alle bookmarks weg. Ik heb geen trash gelegd dus je zou denken dat ze nog ergens moeten zijn. Ook appeltje -F geeft geen resultaat. Iemand een oplossing
    p.s. os 10.2.8 en dus safari 1.0

Bijdrager
    ivanzaancity

Heb je misschien/ toevallig FileVault AAN?
    :P

Bijdrager
    jeaj

file vault is toch een 10.3 feature?

Bijdrager
    ivanzaancity

Ops ja… maar met File Vault kreeg ik dat probleem!:P

Bijdrager
    Webarcher

Ik heb er ook last van. Maar dan heel geleidelijk. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er af en toe bookmarks verdwijnen. Zo eens in de week is er weer een submap verdwenen. Begrijp er niets van.
    FileVault staat niet aan. Ik draai onder Panther 10.3.2 en Safari 1.2

Jeroen

Bijdrager
    Aiko
    ”jeaj”

Om 17.30 uur is alles nog daar en vanmorgen bij het opstarten zijn echt alle bookmarks weg. Ik heb geen trash gelegd dus je zou denken dat ze nog ergens moeten zijn. Ook appeltje -F geeft geen resultaat. Iemand een oplossing
    p.s. os 10.2.8 en dus safari 1.0

Ik zie dat je uit Leiden komt. Gebeurt het toevallig op een Macje van de universiteit? Daar hebben ze een gelimiteerde opslag voor studenten en als je over de grens heengaat, gaat het systeem over de kop en ben je veel instellingen kwijt, zo ook de bookmarks. Maar dat is mijn ervaring op de uni…

Bijdrager
    jeaj

Aiko geen universiteit gebruik voor mij.
    Het probleem is dat hij de bookmarks niet meer opslaat. Dus elke keer als je safari opnieuw opstart zijn alle bookmarks verdwenen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.