10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Safari: bookmark bar folder met links kwijt !!

Tja, één ongelukkige beweging en een map op mijn bookmark bar weg, uiteraard samen met alle daarin aanwezige links..
    Voor mij een ramp !
    De vraag is, is dit te herstellen. Ik heb uiteraard een time machine backup, maar vind het niet ?

Alvast bedankt

Johny

Bijdrager
    Yggdrasil

Als je een Time Machine back-up hebt zonder uitzonderingen (je kunt namelijk dingen niet laten opnemen in de back-up) ga je terug met Time Machine in Safari en dan komt die terug.

Bijdrager
    Nickdgraaf

Bijdrager
    Hansi2124

Kreeg je geen waarschuwing zoals deze:

Je kan ook nog proberen om het ongedaan te maken (als je tussentijds niet iets anders hebt gedaan met die toetscombinatie):

Bijdrager
    AppleStef

Kan je niet na het verwijderen CMD Z doen?

Bijdrager
    Johnyw

Dat met control Z werkt niet meer, heb ondertussen reeds teveel gedaan en ook reeds de mac uitgezet !

Ook time machine biedt geen opposing: dan krijg je dit:

Bijdrager
    Nickdgraaf

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

In je thuis bibliotheek staat de map ‘Safari’. Zet deze eens terug via je TM backup van vóór het moment dat je hem wiste. (e.v.t. met de hand de TM backup openen in de Finder en de map slepen naar de locatie)

In deze map staat namelijk een bestand met de naam “Bookmarks.plist, dus misschien kun je op deze manier ‘restoren’.

Bijdrager
    1984
    Johnyw op 20 augustus 2011

Tja, één ongelukkige beweging en een map op mijn bookmark bar weg, uiteraard samen met alle daarin aanwezige links..

Heb je misschien onbewust je venster verkleind….? zodat het lijkt of hij verdwenen is.

In dat geval links onder het venster weer wat breder slepen….

Bijdrager
    1984

En anders zoals @hendrik ijzerbroot al verwoorde ……

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.