15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    icerus

Safari bladwijzers zoals firefox?

Hey,

Ik ben een nieuwe mac gebruiker en ben gewoon van op men desktop firefox te gebruiken, hier staan mijn bladwijzers links in mijn scherm altijd open en kan ik vrolijk rond surfen.

Nu op mijn MBPr gebruik ik safari ik vroeg me af of ik daar ook links een kolom met al mijn bladwijzers kan laten staan terwijl ik surf.
    Nu staan er enkele in de bladwijzerbalk en als ik de volledige lijst wilt zien moet ik dit via “toon alle bladwijzers” doen. Dan opent er een ander venster met de lijst van mijn bladwijzers, maar kan ik de huidige pagina die ik bezoek niet zien.

Heb al rond gezocht maar vindt nergens het antwoord op mijn vraag.

Bedankt

Bijdrager
    1984

Je kunt Firefox ook op je Mac gebruiken, Echter op de retina worden maar weinig sites zo weergeven zoals die van Apple zelf , eigenlijk is het nog te vroeg voor een retina scherm, wel een mooie laptop, maar ook met nogal wat beperkingen, net zoals eerder Thunderbolt ook mooi maar niet echt funtioneel.

Bijdrager
    belfortmac

@1984 , je geeft antwoord op een niet gestelde vraag.

@icerus
    , ik ben ook al geruime tijd aan het zoeken naar een antwoord op je vraag.
    Als ik iets weet zal ik hier over iets laten weten.

Bijdrager
    mowat

De kolom met bladwijzers links is de voornaamste reden waarom ik meestal ook Firefox verkies boven Safari. Ik heb ook al jaren gezocht en nagevraagd of men die ook in safari kon laten verschijnen maar dat kan blijkbaar niet. Ik zou safari ook meer gaan gebruiken als het wel kon want op de huidige manier vind ik de bladwijzers van safari onhandiger dan die in Firefox , ook via topsites.

Bijdrager
    1984
    daalhofmac op 09 september 2012

@1984 , je geeft antwoord op een niet gestelde vraag.

Dat is mijn conclusie en geef advies om Firefox te gebruiken, elke browser heeft zo zijn voor en nadelen. en dat Firefox er wat minder gelikt uitziet ten opzichte van Safari door het retina scherm

Bijdrager
    belfortmac

@1984 , ok

Bijdrager
    icerus

@daalhofmac, bedankt voor de info! jammer dat dit niet lijkt te gaan in safari.

@1984
    , bedankt voor de reactie zal mss firefox eens uittesten en dan een beslissing nemen.

Bijdrager
    riji

Is er voor deze vraag intussen misschien wel een oplossing?

Moderator
    unSOUND

Je kunt ook mappen maken in de Bladwijzer-balk, dan heb je
    alles bij de hand, en kun je nog sorteren ook:

Bijdrager
    1984

hier staan mijn bladwijzers links in mijn scherm altijd open en kan ik vrolijk rond surfen.

Maar je kunt ook zoals in Safari zoals bovenstaand de bladwijzerbalk gebruiken,

Bijdrager
    riji

OK, maar hoe heb je nu die bladwijzerbalk naar links gebracht?

Bijdrager
    1984

toets cmd b of klik op het icoontje (Firefox)

Bijdrager
    riji

Sorry, maar in Safari hebben wij die mogelijkheid niet.
    Misverstand?

Bijdrager
    riji

@unSOUND: de beperking hierbij is dat de mappen niet geopend kunnen blijven (na selectie)

Moderator
    unSOUND

Ik vind het eerder een voordeel. Alle bladwijzers binnen één muisklik, ZONDER dat ze permanent een deel van je scherm gebruiken, ook als je ze niet nodig hebt…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.