10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    PorscheHD

Safari bladwijzers en zeer eigenwijs….

Goed ik heb een probleem.

Mijn MAC was 1 grote strandbal geworden (zeer traag) en daar werd ik wat moe van. (Waarom is dit van de laatste jaren vroeger had ik daar nooit last van) hoe dan ook. Ik heb mijn account verwijderd en een nieuw account aan gemaakt (account/gebruiker) alles weer netjes terug gezet etc werk weer goed en vooral minder strandbal! Op 1 ding na, ik had mijn bladwijzers geĆ«xporteerd en bij de nieuwe gebruiker geĆÆmporteerd maar Safari slaat ze niet op zodra de computer opnieuw opgestart is of alleen Safari opnieuw opgestart is zijn alle bladwijzers weer weg en terug naar standaard gegaan. Kan iemand mij vertellen waarom dit niet lukt want ik word er een beetje simpel van haha;)

iMac uit 2009 DuoCore 3.06Ghz en 8GB DDR3

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Targaryen

Heb je Safari in iCloud opgenomen? Bij mij wordt alles gesynchroniseerd via die wolk en mijn bladwijzers worden steevast gesynchroniseerd.

Bijdrager
    PorscheHD

Ik heb niks gedaan hoe kan ik dat zien?

Bijdrager
    Targaryen

Systeemvoorkeuren > iCloud > Safari aanvinken

Bijdrager
    PorscheHD

Gebruik geen iClout staat ook uit. Had in het oude account dit probleem ook niet….. (gebruiker lokaal is nieuw niet de Apple ID)

Bijdrager
    PorscheHD

Is hier nou niemand die me kan helpen?8O

Zelfs na de Mavericks update werkt het nog steeds niet! Telkens wanneer Safari opnieuw opstart zijn al mijn bladwijzers weg en de standaard bladwijzers terug……:x

Bijdrager
    Shmoo

Hebben jullie geen last van dat iCloud-tabbladen pagina’s toont die openstaan om een computer in hetzelfde netwerk maar niet de jouwe ?

Heel raar dit.

Bijdrager
    PorscheHD

Dat hele wolkje zie ik niet en iCloud staat uit….. word er een beetje gek van….

Bijdrager
    PorscheHD

Kan nou echt niemand me helpen?:(

Krijg het niet voor elkaar…….. en Chrome komt me nu ook de strot uit. Ik wil Safari!!!

Bijdrager
    PorscheHD

Nou eindelijk de oplossing…… mocht iemand OOIT hetzelfde hebben.

Weer een nieuwe lokaal account aan gemaakt alles weer verhuist en het probleem was opgelost! Eerste keer met nieuwe account dus iets niet goed gegaan……

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.