One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPad » Safari Bladwijzer synchroniseren niet meer met Windows Chrome

Safari Bladwijzer synchroniseren niet meer met Windows Chrome

Profielfoto van Vic

Vic op 06 december 2017 #

Onderling tussen men iPad en iPhone werkt de synchronisatie van Safari bladwijzers prima. Echter met Chrome op men Windows PC niet meer (werkte dus nog tot voor kort). Dus voor de duidelijkheid nieuwe of aanpassingen aan de bladwijzers worden niet overgedragen van men iPad of iPhone naar de Chrome op men pc en ook niet van men Pc naar iPad of iPhone. Ik heb op men iPad en iPhone Safari al eens verwijdert uit de iCloud instelling, en terug aangezet. Ik heb men iPad en iPhone al eens terug opgestart. Op men pc heb ik in iCloud controlpanel voor Windows bladwijzer al eens uit en terug aangezet. Ik heb als eens uitgelogd en weet ingelogd in iCloud controlpanel voor Windows. Allemaal zonder resultaat. Ik heb in Chrome de extensie iCloud-bladwijzers geïnstalleerd en actief staan. Feitelijk werkte de synchronisatie tot een tijd terug zonder problemen ( en heb ik bij mijn weten niets gewijzigd aan een of andere instelling of zo), en plots werkte het niet meer tussen Chrome en men iPad / iPhone in geen van beide richtingen.

Mocht er hier iemand zijn, die een suggestie heeft om dit probleem te verhelpen, lees ik het graag. Indien er iemand is, die weet  hoe je die synchronisatie kunt tijdelijk uitschakelen of kunt resetten, of volledig kunt verwijderen zodat men nadien de synchronisatie bijvoorbeeld opnieuw van op nul zou kunnen opstarten zou me dit misschien ook wel helpen. Want op de manier die ik tot nu toe probeerde lijkt het niet te willen lukken.

Hartelijk dank bij voorbaat.
Mvg, Vic

Profielfoto van Vic

Vic op 11 december 2017 #

Sorry, om even aan te dringen. Niemand die enige suggestie of zo heeft om dit probleem te verhelpen.

Mvg, Vic

Over dit topic

Gestart op 06 december 2017 door Vic

Laatste reactie door Vic

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?