13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    heliasje

Safari 6

Is het mogelijk safari 6 te verwijderen en opnieuw te downloaden omdat ik soms problemen heb met de snelheid van het openen van sites ? heb al de caches leeggemaakt, safari opnieuw ingesteld. dat gaat dan even goed en dan beginnen de problemen weer. iemand een oplossing of raad ???

Inactief
    Anoniem

Opnieuw installeren gaat dat denk ik niet oplossen. Welk OS gebruik je?

Probeer het eens met een andere browser, en/of een andere gebruiker, dan weet je beter waar het aan kan liggen. Meten is weten. :thumbsup:

Bijdrager
    Hansi2124

Safari verwijderen kan ook niet.
    Misschien gebruik je een extensie die niet compatible is met Safari?

Bijdrager
    heliasje

osx mountain lion, google chrome gaat iets sneller maar wil graag safari gebruiken, geen extensies in gebruik

Inactief
    Anoniem

En met een ander gebruikersaccount?

Bijdrager
    heliasje

idem, in het begin snel nadien weer trager openen sommige sites

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    heliasje

voor ik iets verwijder, welke moet ik nu juist verwijderen en in welke map ?

Inactief
    Anoniem

Je moet (volgens die post) de verlopen certificaten verwijderen via je KeyChain programma. Nooit zelf in mappen gaan rommelen.

Bijdrager
    heliasje

en waar vind ik dat programma, gelieve stap voor stap uit te leggen voor geen misstap te begaan

Bijdrager
    Shmoo

CMD+Spatiebalk -> type -> Sleutelhangertoegang.app

Bijdrager
    heliasje

hoe weet ik exact welke certificaten verlopen zijn en welke ik mag verwijderen ?

Inactief
    Anoniem

:smile:

Links selecteer je “Alles” (ik weet de NL term niet)
    Dan sorteer je de kolom “Verloopdaturm (oid), door er boven aan te klikken
    Vervolgens sleep je de onderdelen die een datum voor vandaag hebben naar je prullenbak.

Sorry, ik zit niet achter een Mac nu en weet de juiste termen niet in het NL niet. Misschien kan iemand anders een screenshot plaatsen. Hier een voorbeeld in het Engels:

https://developer.apple.com/library/ios/documentation/ToolsLanguages/Conceptual/YourFirstAppStoreSubmission/Art/23_keychain_access.png

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.