8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MCNONAMUS

Safari 5.01 weergave afbeeldingen en zoektips

Ik heb Safari geupdate naar 5.01 en kom wat geks tegen: in het zoekveld (rechts boven) typte ik normaal wat in, en kwam Safari met voorbeelden.

Op zoek naar een afbeelding (Google) vond ik wat en kon die selecteren, nu krijg ik een soort popup/vergroting.

Ik kan nergens een instelling vinden waarbij dit veranderd is, is dit gewoon de nieuwe “look’?

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat dit nieuw is. Het is een soort snelle weergave met een kruisje rechtsboven om de afbeelding te sluiten.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dit is nieuw bij Google. Ontzettend vervelend. Ik ben nu al mijn informatie over die afbeeldingen kwijt, nu moet ik boven ze gaan staan…en je kan het nergens uitzetten. Evenals die grijze balk onderin YouTube. Bedankt, Google.

Bijdrager
    Thoomas
    Waffle op 05 augustus 2010

je kan het nergens uitzetten.

Jawel hoor: typ iets in bij Google Afbeeldingen, zodat je die hele afbeeldingenreeksen krijgt, en dan ga je helemaal naar beneden. Daar kan je dan klikken op “Naar basisversie overschakelen”, en zie je alles zoals het vroeger was.

Bijdrager
    MCNONAMUS

SUper! Blijft ie dat onthouden of moet je de handeling steeds opnieuw doen?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Aha. Ik wist al dat je iets op het einde van de URL kon toevoegen, maar dat wist ik niet. Dankjewel!

Bijdrager
    Thoomas

Helaas, het blijkt dat je deze handeling wel steeds handmatig moet doen. Het is niet zo dat Google deze optie onthoud als je je browser afsluit en weer opnieuw opstart. Jammer.

Bijdrager
    Yaris
    MCNONAMUS op 05 augustus 2010

Op zoek naar een afbeelding (Google) vond ik wat en kon die selecteren, nu krijg ik een soort popup/vergroting.

Sinds vanavond heb ik ineens het fenomeen dat hij maar één pagina met resultaten toont. Geen mogelijkheid om meer resultaten te zien.

Ze zijn rare dingen aan het doen daar bij Google.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.