6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dutch Aussie

Safari

nu 2 weken geleden over gestapt van Windows naar Apple. 5 Aug aanschaf van Powerbook G4 17″,
    werkte ok tot er een keyboard error boven kwam drijven.Gisteren naar Apple store en powerbook geruild voor een nieuwe PB G4 17″, In de apple store heeft men mijn software en documenten allemaal over gezet op de niewe laptop. Thuis gekomen computer aangezet en alles ok tot dat ik op internet wilde gaan via wireless router en ingebouwde airport. E-mail werkt, deze kan ik ontvangen en verzenden, alleen safari wil niet naar de pagina site.Geeft de volgende error, bad server response NSURLErrorDomain:-1011.
    Alles werkte perfect op de eerste laptop voor ik deze inruilde.
    Apple gebeld en deze stuurde me naar mijn ISP. Deze ISP gebeld en alles door gelopen met hem.Ook alles ok volgens ISP.
    Dit alles heeft zich in Australie afgespeeld, waar ik woon. Heeft iemand in Nederland nog een zinnige oplossing??
    Heb ik spijt dat ik ben over gestapt van Windows naar Apple, mmmmmm, nog niet.

Bijdrager
    Andre

Iets mis gegaan met het terug zetten van je data…
    Geen idee hoe ze dat gedaan hebben.. Hoop met Copy Cloner, wat ik niet denk anders zou het goed gegaan zijn!!!

Het handigste is, wat ik van deze afstand kan zeggen;) om je OS eropnieuw op te zetten.
    Denk er wel even om dat je GEEN clean install doet want dan ben je alles kwijt..

Even een backup maken van je home folder voordat je het OS erop plaats is wel zo handig!

Kom je er niet uit kom ik wel even langs (op jou kosten) :P

Andre

Bijdrager
    suicide

Wat ik terug vind op Google is dat er problemen zijn met bepaalde proxy servers.
    Browse je via een proxy server? Zo ja zet die eens uit?

Bijdrager
    Dutch Aussie

Bedankt, Sigterm en Andre,
    Eerst OS op nieuw geinstalleerd zonder clean install, bij opstart geen verandering.
    Nu Os geinstalleerd met clean install (na eerst back-up gemaakt te hebben). Nu alles weer perfect in orde zoals voorheen. Nogmaals bedankt, en als jullie in de buurt zijn staat ((zoals jullie mms wel weten in Australie)) de BBQ aan en het bier ijskoud.
    Groeten uit Australie

Bijdrager
    Andre

Een heerlijke Foster en een paar kangeroo poten is altijd OK…

Bijdrager
    Almerrrrr

Kijk vakantie adresje is atijd handig.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.