30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    Dbakker

Safari 4.0.2 nu in je software update

Safari 4.0.2 nu in je software update

Deze update wordt aanbevolen voor alle Safari-gebruikers. De update verbetert de stabiliteit van de Nitro JavaScript-engine en bevat de nieuwste compatibiliteits- en beveiligingsupdates.

Meer informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina: http://support.apple.com/kb/HT1222?viewlocale=nl_NL.

Douwe-Jan

Bijdrager
    Maced.2

Thanks voor de tip :D :D

En nou maar eens kijken of safari wel goed wil surfen….. :finderoud:

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

en safari draaid rustig verder

Bijdrager
    fatboysmart

Ook voor Tiger deze keer. 4.0.1 werd overgeslagen voor Tiger.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

download belangrijke updates in de achtergrond… nog nooit gemerkt dat zoiets werkt.

Bijdrager
    Koetjesreep

Kleine update.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Toch 40 MB…

Bijdrager
    Maikelw

Ik ben nu juist aan het proberen te downgraden naar 4.0 beta (Vanwege de tabbladen bovenaan het venster)

Dan maar wat meer vastlopers:)

Bijdrager
    Koetjesreep

Omdat Apple geen updates kan geven, maar gelijk weer heel de applicatie moet laten downloaden. Vandaar die 40 mb.

Bijdrager
    HakanB

4.02 zo snel al, had 4.01 nog niet eens geinstalleerd.:o

Bijdrager
    1984

Is versie 4.0.1 er eigenlijk wel geweest, ?

Bijdrager
    CedricH

Hij is er zeker geweest

Bijdrager
    Koetjesreep

Hij was sarcastisch, hij had geen eens versie 4 van safari, maar nog de versie 3.

Inactief
    Anoniem
    ”Dbakker”

Meer informatie over de beveiligingsaspecten van deze update vindt u op deze webpagina: http://support.apple.com/kb/HT1222?viewlocale=nl_NL.

Hier wat meer speciefieke info over 4.0.2: http://support.apple.com/kb/HT3666

Bijdrager
    klaasb

Reboot om een browser te installeren….voelt als windows 95

Bijdrager
    Gnuus
    ”Jeroen

en safari draaid rustig verder

draait..!!!

Bijdrager
    ronvgs

Iemand al de rabobank getest?

Bijdrager
    wido

emand al de rabobank getest?

Geen verschil, doet het hier nog steeds niet goed.

Bijdrager
    wouwout

toch jammer dat safari, ook 4.0.2, zoveel power van de CPU in beslag neemt. Mijn macbookje begint meestal snel te blazen. Ben eigenlijk helemaal over op Firefox 3.5 maar zou Safari graag trouw willen zijn;)

Bijdrager
    RoyHochstenbach
    ”Powerbook”

Iemand al de rabobank getest?

Werkt sinds vandaag prima bij mij. Weet niet of het door die update komt, of door Rabobank die toevallig hun website hebben gefixt.

Bijdrager
    PB

Ik heb zojuist ook een eerste online-transactie met internetbankieren kunnen doen. (met Safari 4.0.2)

Bijdrager
    petethefreeze
    ”klaasb”

Reboot om een browser te installeren….voelt als windows 95

Safari draait op webkit en daar draaien nogal wat andere applicaties ook onder. De bestanden die die applicaties gebruiken worden dus ook geupdate. Om ervoor te zorgen dat je computer niet helemaal gek wordt van verschillende versies die naast elkaar draaien is de reboot nodig zodat alle applicaties op dezelfde stand zijn.

Ik snap niet waarom iedereen hierover altijd zo ligt te zeuren. Je computer is met 40 seconden weer helemaal opgestart. Bij windows hebben we het al gauw over enkele minuten. Dan zou ik ook zeuren. Bovendien kun je ook gewoon eerst je sessie afmaken en pas ’s avonds rebooten of hem gewoon afsluiten. Waar hebben we het over?

Bijdrager
    Alain37

hier lijkt de rabobank nu ook goed te draaien met online betalingen,hoop dat het zo blijft dan kan firefox eraf.

Bijdrager
    wido

Eerder meldde ik hier dat de Rabobank site nog niet werkte.
    Maar na de andere blijde berichten dat het wel werkte, net nog maar eens geprobeerd, en nu werkt de Rabobank wel.
    Dan denk ik dat het niet aan de update ligt, maar vermoed ik dat de Rabobank toevallig net de site bijgewerkt heeft?

Bijdrager
    Lutjemac

Als ik de Rabo site open met Safari is dit in eerste instantie goed.

Als ik dan kies voor “Internetbankieren” en dan inlog dan gaat het ook nog goed, dan kies ik voor “Betalen en Sparen” dan verschuift alles onder de blauwe balk naar rechts.

Waar kan dit aan liggen?

Bijdrager
    Macteach

>en safari draaid rustig verder

Eigenlijk hoop ik dat Safari rustig verder draaiT …

Bijdrager
    Simplify
    ”Lutjemac”

Als ik de Rabo site open met Safari is dit in eerste instantie goed.

Als ik dan kies voor “Internetbankieren” en dan inlog dan gaat het ook nog goed, dan kies ik voor “Betalen en Sparen” dan verschuift alles onder de blauwe balk naar rechts.

Waar kan dit aan liggen?

Had hier hetzelfde probleem, heb daarom in systeemvoorkeuren/geavanceerd voor Safari, gebruik nooit een lettertype kleiner dan uitgevinkt, en nu is het opgelost.

Bijdrager
    macsiem

ik heb dit wel aangevinkt en ingevuld nooit kleiner te gaan dan “12”
    Hiermede doet alles het weer van safari 4.0.2 en de Rabo

Bijdrager
    Simplify

Met een lettertype van minimaal 12 wordt de site van de Rabobank inderdaad goed weergegeven, als ik bij mij de minimale lettergrote op 14 zet, dan wordt de site sterk vervormd (verschoven) weergegeven.

Bijdrager
    Aeno

Doet het internetbankieren van ABN AMRO en de SNS bank het wel? En Hotmail? Ik surf nu nog steeds op Safari 3 omdat ik eerst zeker wil weten dat die het doen voordat ik Saf4 installeer, in de bèta deden die sites het namenlijk niet :sealed:

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.