15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Webbiker

Safari 3.0.1

Blijkbaar hadden meer mensen last van veel bugs in Safari 3 voor Windows, want net begon mijn Win XP bak te mekkeren dat de eerste bug fix een feit is. Safari 3.0.1

Ben nu ff niet thuis, maar heeft de mac versie ook een bug fix gehad?

Bijdrager
    Maced.2

nope :wink:

Het gaat hier alleen om kritische lekken, die alleen in de Windhoos versie zitten. :sealed:

Bijdrager
    ivan92

het ging om een veiligheidsupdate. de hele vervelende problemen zijn er dus nog steeds.

Bijdrager
    Maced.2
    ”ivan92″

het ging om een veiligheidsupdate. de hele vervelende problemen zijn er dus nog steeds.

ja echt een top zet van Apple om safari ook voor de windhoos te release…maar niet heus !!!!!!! :sealed:

Bijdrager
    Linkeltje

Nouja ik was heel eventjes hoopvol voor ik deze versie lanceerde… maar helaas, nee ’t crashed nog steeds net zo hard als een raket die per ongeluk nog in z’n achteruit stond.

Bijdrager
    Steff

Bèta versie. Dat is waar Safari 3 zich nog in bevind. Wat verwacht jij dan van software wat nog niet eens voor 60% af is? Ikzelf draai nergens bèta versies van, laat staan een browser die ik vaak gebruik.

Oh dit vond ik nog voor je. Misschien is het iets?

Om de vele crashes te ondervangen moet je in Windows de “Regional Settings” of “Landen instellingen” in de zelfde taal instellen als de Safari 3 webbrowser. Bij mij is dat English (United States). Zodra deze wijziging is doorgevoerd zal hij niet meer crashen bij bijvoorbeeld het importeren van de bookmarks.

Bijdrager
    Barney1985

Ik krijg de melding dat de beta niet geinstalleerd kan worden op mijn HD. Iemand anders daar ervaringen mee?

Bijdrager
    yabbanoname
    ”Kriska”

Bèta versie. Dat is waar Safari 3 zich nog in bevind. Wat verwacht jij dan van software wat nog niet eens voor 60% af is? Ikzelf draai nergens bèta versies van, laat staan een browser die ik vaak gebruik.

beta mag t normaal niet heten de fouten die de non US regional settings teweeg brengen, verwacht ik zelf nog niet in in een alpha release.
    Dat feit hadden ze beter als restrictie mee kunnen geven als feit, dan is de beta redelijk accepteerbaar

Inactief
    Anoniem
    ”Barney1985″

Ik krijg de melding dat de beta niet geinstalleerd kan worden op mijn HD. Iemand anders daar ervaringen mee?

Heb je toevallig de originele Safari verplaatst of een andere naam gegeven? De installer maakt een backup van de Safari 2, dus wanneer die die niet kan vinden gaat het blijkbaar fout.

Bijdrager
    Webbiker

Trouwens al die bugs waar iedereen het overheeft, geen last van gehad tot nu toe.
    En eigenlijk wel lekker dat ik nu ook Safari heb in Windows. Ik ben webdesigner en check altijd mijn sites in IE, Firefox en Safari. Gelukkig nu op mijn werk allemaal op 1 machine.

”Barney1985″

Dat had ik ook, staat Safari 2 toevallig niet in de root van je Applicaties folder?
    Dan kan de installer hem niet vinden en wil hij versie 3 niet installeren.
    Ff versie 2 daar na toe slepen, installer opnieuw starten en hij zal het nu wel doen.

Bijdrager
    Superfly
    ”yabbanoname”

beta mag t normaal niet heten de fouten die de non US regional settings teweeg brengen, verwacht ik zelf nog niet in in een alpha release.
    Dat feit hadden ze beter als restrictie mee kunnen geven als feit, dan is de beta redelijk accepteerbaar

Beta:
    Before a commercial software program is released to the public, it usually goes through a “beta” phase. During this stage, the software is tested for bugs, crashes, errors, inconsistencies, and any other problems. Though beta versions of software used to be made available only to developers, they are now sometimes made available for the general public to test, usually through the software company’s Web site. However, because beta software is free, the programs usually expire after a period of time. If you choose to test a beta software program, don’t be surprised if it has multiple problems and causes your computer to repeatedly crash. After all, it is the beta version.

Bijdrager
    Ward

Waarom komt apple met een beta en niet in 1 keer met een dijk van een windows-versie!!!!

Nu krijgen ze ook elke dag een fix te downen en dat zou juist het verschil met microsoft moeten zijn…

Bijdrager
    Linkeltje

@Ward:

Ik denk dat ze misschien een gaatje op te vullen hadden in de keynote voor WWDC’07?

@Kriska:

Als ik m’n besturingssysteem moet aanpassen aan m’n browser pas ik toch liever even. Toch bedankt voor de tip.

Ben benieuwd wanneer ze met die volledige versie komen.

Bijdrager
    CaDoc
    ”Linkeltje”

Ik denk dat ze misschien een gaatje op te vullen hadden in de keynote voor WWDC’07?

Denk eerder dat het toch een sluwe zet van Jobs is. Eén van de zaken die Safari voor Windows gebruikt is Bonjour. Wellicht kan Bonjour binnenkort dan ook volledig op een PC worden gebruikt. Dat is fijn, want de iPhone komt er aan. En omdat deze OSX draait heeft deze ook Bonjour. Het zou me niets verbazen dat deze release dan ook iets met de iPhone te maken heeft…

Bijdrager
    JDVM

Er zijn toch een aantal bugs uit de Windows versie gehaald: Bij mij wordt bold text nu wel weergegeven….

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.