30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)
  • Q:
    Bijdrager
    compie

Safari 3.0 voor Windows nu te downloaden

Al jaren gingen er geruchten.

Weinig mensen geloofden het. :o

Maar nu is het dan toch gebeurt.

Na Itunes, en de intel cpu overstap nu ook Safari voor Windows.

Het is wel een beta, met veel gebreken.

Apple belooft dat Safari voor Windows veel sneller is (2x) dan Iexplorer.

Nu te downloaden voor xp en vista: http://www.apple.com/safari/

:?

Bijdrager
    denboris

en wat zijn de gebreken?

Bijdrager
    Nikita

Je kan ‘m ook voor OSX 10.4.9 downloaden trouwens. Ik moet trouwens wel zeggen dat alles er ineens een heel stuk meer uitziet als FireFox… Knoppen e.d. Ook hier het antwoord-formulier zeg maar. De knoppen zijn ineens vierkant en alles, i.p.v. het vertrouwde Aqua. Of zou dat een Leopard look zijn…?

Bijdrager
    compie

Veel pagina’s worden niet goed weergegeven, en regelmatig vastlopers a la windows

:lol:

Bijdrager
    Webbiker

Safari 3 voor beta wil hier niet installeren op 10.4.9.
    Mijn computer heeft niet de minimale systeemvereisten… waar kan ik die vereisten dan vinden?

Bijdrager
    Powerrrr….

Ik kan er helaas niet veel van maken, die nieuwe versie beta 3.

Tot nog toe doet de nieuwe Netscape versie 9.X het een stuk vlotter dan Safari 3.
    Jammer, volgende x beter.

Kennelijk was de nieuwe Safari bedoeld voor onze nieuwe MS Windows vrienden !

Tada…

Bijdrager
    Macs

Fieuw… Beetje een tegenvaller… De functies zijn wel ok, maar de lay-out klopt helemaal niet bij mij. Ik heb gewoon nog de lay-out van safari 2 en alle knoppen (zoals deze op macosx.nl) zijn afschuwelijk… Terug naar safari 2 dan maar en morgen eens op de macbook proberen.

Bijdrager
    PB

En al een grote bug in safari voor windows. Probeer maar eens een bookmark te maken:P

Bijdrager
    Faan

Idd, bookmarks op Windhoos laten S3 crashen hier op XP. En op alle pagina’s waar elementen in de css font-weight:bold meekrijgen, verschijnt geen tekst bij mij…

Bijdrager
    compie
    ”Pascalliej”

En al een grote bug in safari voor windows. Probeer maar eens een bookmark te maken:P

bij mij loopt de boel dan vast en gooit hij safari er uit :oops:

Bijdrager
    staaf

hoe ga je eigenlijk terug naar de oude safari?

Bijdrager
    heavyweight

tis een beta :?

de uninstall openen

Bijdrager
    TodiWa

De lay-out hier is ook volledig dezelfde als bij Safari 2, maar is dit niet de bedoeling? Een leuke optie is trouwens :apple: + F (appeltje F) met een paar mooie effecten.

Bijdrager
    Elrithranduil

Wat denkt Apple met zon van bugs overspoelde browser bij die Windows lui te bereiken. Goede marketing zeg Download ’s werelds beste browser start je hem op crasht hij. Nou lekkere indruk krijg je dan van Safari (en Apple)! Ze hadden beter kunnen wachten op een stabielere versie die serieus kan concureren.

Bijdrager
    madcat
    ”TodiWa”

De lay-out hier is ook volledig dezelfde als bij Safari 2, maar is dit niet de bedoeling? Een leuke optie is trouwens :apple: + F (appeltje F) met een paar mooie effecten.

Dat is inderdaad wel netjes, de parser is ook verbeterd, bepaalde sites die “messed up” waren zien er nu ook netjes uit. (de mac versie dan)

Bijdrager
    iMakkie

Ik krijg ook de melding dat mijn mac niet aan de systeemeisen voldoet, hoewel hij dat wel doet.

Vreemd.

Bijdrager
    PB
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”

Bij mij dus ook:wink:

Bijdrager
    compie
    ”Pascalliej”
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”

BOOKMARKS ISSUE!!!
    als je een nederlands OS gebruikt, moet je de folder in Safari.resources de folder en.lproj kopieren en de naam verranderen naar nl.lproj

las ik net op tweakers :D

Bijdrager
    swoon

Hallo allemaal,

Mijn eerste posting hier, ik kijk al jaren mee over jullie schouders en dat is vaak leerzaam en vaak ook vermakelijk. Aangenaam dus.

Na een leuke avond (WWDC), nu een minder leuke wending.
    Na het installeren van Safari 3.0 heb ik alleen maar ellende. Tijdens het installeren de mededeling “the installer has encountered an unexpected error installing this package”.
    Oke fijn, opnieuw downloaden en opnieuw proberen denk je dan.
    Helaas werkte niet. De-installeren lukt vervolgens ook niet waardoor Safari nu niet meer werkt.

Nog een keer een herstart geprobeerd, helaas.

Probleem is echter nu dat er veel meer aan de hand is.
    Een hele zooi programma’s werken niet meer; Mail (echt heel belangrijk), iTunes en ook het installatieprogramma werkt niet meer.

Nu ben ik volgens mij de enige (gelukkig voor jullie) die wel een heel leuk raadsel met deze betaversie heeft gekregen. Wie heeft een idee wat er nu aan de hand is?

Dank! (en tot later ongetwijfeld)

Bijdrager
    compie

trouwens de beta 3.0 draait bij mij op osx als een zonnetje

8)

Bijdrager
    rzeeuw

Bij mij (PowerBook 12″, 1.5Ghz, 1.25Gb, OS X.49) draait hij tot nu ook nog probleemloos.

Bijdrager
    iGeysir

probeer dan maar eens een mail te versturen vanuit .mac: floep, weg safari!
    bij mij trouwens ook geen visueel verschil met safari 2: precies dezelfde look

Bijdrager
    Merkava
    ”Elrithranduil”

Wat denkt Apple met zon van bugs overspoelde browser bij die Windows lui te bereiken. Goede marketing zeg Download ’s werelds beste browser start je hem op crasht hij. Nou lekkere indruk krijg je dan van Safari (en Apple)! Ze hadden beter kunnen wachten op een stabielere versie die serieus kan concureren.

Precies, dit gaat Apple veel imagoschade opleveren.
    Ik heb Safari ook meteen op mijn pc geinstalleerd, conclusie, dit is gewoon te erg voor woorden.
    Vastlopers, problemen met bookmarks, sites waar de helft niet van wordt weergegeven.
    Ik geloof dat Apple qua instabliliteit het stokje van MS over wil nemen.

BTw ik heb Safari er weer afgehaald, gewoon te triest voor woorden dit. :sealed:

Bijdrager
    Webbiker
    ”iMakkie”

Ik krijg ook de melding dat mijn mac niet aan de systeemeisen voldoet, hoewel hij dat wel doet.

Vreemd.

Ik heb het al gevonden, bij mij was het probleem dat Safari 2.0 niet in de root van de Applications folder stond. Ff terug zetten en de update werkt..
    Dit probleem had ik ook al eens gehad met iLife updates.

Bijdrager
    marcin
    ”computergenie”

trouwens de beta 3.0 draait bij mij op osx als een zonnetje

8)

Bij mij werkt ook alles naar behoren.

Bijdrager
    kick-it

Bij mij ook geen problemen. (MacPro)

Bijdrager
    Xserve

Ik raad trouwens Safari voor Windows pas te gebruiken als je pc herstart is geweest, dan is het veel stabieler.

Hij geeft wel niet alle websites goed weer.

Bijdrager
    compie

nou heb bij mij het idee dat een herstart niet veel verandert :?

trouwens gaan er nu ook geruchten dan na safari ook andere applicaties zullen volgen

iphoto enz.. :o

zie dat er nu twee safari topics zijn :o … mods :P

Bijdrager
    Brent146
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”

BOOKMARKS ISSUE!!!
    als je een nederlands OS gebruikt, moet je de folder in Safari.resources de folder en.lproj kopieren en de naam verranderen naar nl.lproj

Ik heb die folder niet. Waar staat die?

Bijdrager
    Brent146
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”
    ”computergenie”
    ”Pascalliej”

BOOKMARKS ISSUE!!!

Ik heb die folder niet. Waar staat die?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 45)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.