11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Jan

Safari werkt niet meer in Lion 10.7.5

Hallo, hulp gevraagd.

Op mijn MacBook Pro A1211 late 2009 2.33 Ghz. Met als laatste mogelijkheid OSX Lion 10.7.5 werkt Safari 6.1.6 niet meer.
    Na het openen van de app uit het dock staat hij even te springen maar laat het hier verder bij.
    Ik werk nu even met Chrome.
    Wat heb ik gedaan……..
    OSX Lion opnieuw met de laatste update geinstallleerd en daarna nogmaals enkel Safari 6.1.6 geinstalleerd echter zonder resultaat.

Ik weet dat Apple deze versie van Safari niet meer ondersteund.

Wat zie ik over het hoofd….. om dit werkend te krijgen, alle hulp is welkom en alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet, Jan

Bijdrager
    janbertwedman

Je kan als alternatief TenFourFox proberen, een derivaat van FireFox dat nog steeds ondersteund en geüpdatet wordt

Bijdrager
    GoeieDag

MB Pro Late 2009? Die bestaat niet, maar een MB uit 2009 kan meer aan dan Lion. De A1211 komt uit 2006.

Bijdrager
    Shmoo

Precies, andere browser kiezen.

Bijdrager
    janbertwedman

Sorry, TenFourFox is Mac PPC

Bijdrager
    Jan

Ja, Sorry GoeieDag.
    Mijn laptop is inderdaad uit 2009. foutje van mij.

Gelukkig heb ik ook nog een Imac 21.5 inch alu, mid 2010 met Sierra.

Bijdrager
    Shmoo

Kortom een huis vol ouwe meuk.:wink:

Bijdrager
    janbertwedman

Rijksmuseum Amsterdam is ook een huis vol oude meuk maar levert best veel geld op….

Bijdrager
    Shmoo

Haha… Laat mij maar weten wanneer je verbouwing klaar is, dan kom ik eens kijken naar je computers.:lol:

Moderator
    Night

Safari 6 is niet helemaal meer van deze tijd. Ook niet qua veiligheid. Inderdaad Chrome of Firefox of soortgelijk gaan gebruiken. ben je ook van het probleem af.

Bijdrager
    Jan

Hallo, allemaal.

Ondanks dat Shmoo het allemaal ouwe meuk vindt, ( dat komt omdat ik uit het Apple lle tijdperk kom) toch iedereen bedankt voor de antwoorden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.