9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    TheoKl

Geen afbeeldingen in Safari

Raar fenomeen: geen afbeeldingen in Safari 5. Hoor dit van verschillende kanten en niemand weet waarom. Alle dingen die noodzakelijk zijn zijn geinstalleerd. Firefox en andere browsers geven geen problemen.
    Iemand een idee wat dit kan zijn?

Bijdrager
    1984

Staan je voorkeuren zo…….

PS, het zou duidelijker zijn indien je de topic titel aanpast , bijvoorbeeld : ” Geen afbeeldingen in Safari

Bijdrager
    1984

Alhoewel …..
    Zoek de verschillen

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Oppie

Al in een andere (schone) gebruiker gekeken hoe Safari het daar doet?

Bijdrager
    Mekkelijk

Voorkeuren : weergave : “Afbeeldingen weergeven wanneer de pagina wordt geopend” weer aanvinken?

Bijdrager
    Oppie

Oh ja, dat moet de instelling zijn.

Zou er nog iemand zijn die deze instelling bewust afvinkt? Lijkt me niet, met de moderne ‘web-experience’.

Bijdrager
    TheoKl

Probleem opgelost: Safari Ad-Blocker zorgde ervoor dat er niets meer in beeld kwam. Verwijderd en alles werkt weer naar behoren!

Bijdrager
    N3RD

Ik heb dit ook met de Ad-Blocker… maar dan vanaf de andere kant gezien:

Op mijn website staan twee afbeeldingen naar mijn twitter en linkedin.
    Deze zijn grijs en als de muis erover gaat worden deze gekleurd om kenbaar te maken dat deze geselecteerd kunnen worden.

In IE en FF geen problemen, laatste doet het ook als Adblock Plus aan staat. Echter in Safari worden de afbeeldingen niet getoond indien de Adblock is ingeschakeld. Vreemd aangezien ze volgens mij van dezelfde maker komen…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.