8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Tov

Adblocker voor Safari 12 (Mojave)?

Ik heb de beta versie van OS Mojave geinstalleerd, inclusief versie 12 van Safari. Ik had voorheen Adblock en Ghostery draaien, maar beide extentions worden nu standaard uitgeschakeld door Safari omdat deze de browse-snelheid zouden vertragen.

Ik kan Adblock weer activeren, maar dan werkt bijvoorbeeld de OMT site niet meer goed.

De ingebouwde Adblocker in Safari 12 ruimt de Ads van bijvoorbeeld OMT of Nu.nl niet op, ik zou dus graag weer een Adblocker installeren.

Voor extentions wordt je in Safari 12 doorverwezen naar de vernieuwe app store, maar daar is nog maar een beperkt aanbod.

Zijn er al mensen die een goede Adblocker aan kunnen raden onder Safari 12? Mag een betaalde app of extension zijn hoor.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  Tov.

Moderator
    Night

Je zou – naast de Adguard Safari plugin (De volledige versie is niet gratis) – eens kunnen kijken naar Wipr (ook een Safari Plugin) (gratis en open source).

Bijdrager
    Tov

Thanks, ik had Wipr inderdaad al eens voorbij zien komen, ga ik proberen.

Moderator
    Night

We zijn benieuwd naar je ervaringen 😉

Bijdrager
    Tov

So far so good. Opgeruimde websites en ik merk geen vertraging bij het browsen. By the Way, ook Wipr wordt door Safari 12 niet standaar ondersteund, ook voor deze extention geeft Safari een waarschuwing dat deze de snelheid kan vertragen. Maar voorlopig ben ik content…

Moderator
    Night

Volgens mij is men bezig met een update ‘as we speak’.

Bijdrager
    tarun

uBlock staat in de App Store en werkt onder Mohave. Verder werkt bij mij Ghostery wel. Maar als ik er op klik zie ik niet niet goed wat er staat.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Je kan inderdaad beter uBlock gebruiken. Ghostery heeft niet zo’n goeie reputatie meer.

Bedankt voor de tip over Wipr.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.