9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Green

S700i niet in iSync

Ik heb sinds vandaag een SE S700i, nou wil ik hem synchroniseren met iSync,

Apparaten > Voeg apparaat toe. Maar daar is geen apparaat gevonden.
    Ook niet bij mijn vaders iBook.

Als ik bovenaan de menubalk op het BT logo klik, en bestand verzenden doen. gaat dat probleemloos.
    Alleen syncen met iSync gaat onmogelijk.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    Macian

pair de telefoon met je mac! (je moet met je 700i je mac zoeken) Nadat je die is gepaired, kun je in iSync je mobiel vinden. Als dit niet lukt zu je het een tweede keer moeten proberen. Ik heb namelijk ook een 700i en die werkt perfect met iSync. Ik had eerder gelezen dat iSync niet wilde wereken, maar op deze manier moet het lukken.

Suc6 Macian

Bijdrager
    Green

Ik heb mijn computer al als apparaat in mijn telefoon staan, hij herkent hem dus wel.
    Moet ik ‘bladeren’ kiezen?

Dan gaat hij hèèl lang verbinden, moet ik darmee wachten tot hij klaar is ?

Bijdrager
    Green

Ja, uiteindelijk gelukt, ik heb de services vernieuwd, en me mac vroeg om een toegansgcode, en daar was de S700i in iSync!

Bijdrager
    Sixer
    Bijdrager
    Green

Dat ga ik ook zeker proberen!

Nou zit ik met nog een klein probleem, ik heb een aantal voetbal filmpjes op me mac staan, maar die zijn in WMV, en me telefoon kan daar niet mee omgaan, nou moeten die wmv filmjes naar mp4 worden omgezet.

Met welk programma is dit mogelijk ?

Bijdrager
    Sixer

Met QuickTime kun je dingen exporteren naar 3GP en MPEG4, maar ik denk dat je daar Pro voor nodig hebt. Verder kun je mencoder proberen.

Bijdrager
    Green

Van mencoder snap ik helemaal niets!

Ik heb het aan iemand gevraagd die een windhoos heeft, en die wou het wel doen, kijken of het lukt

Jammer dat het niet fatsoenlijk op een mac kan.

Verder bestuur ik iTunes en me hele computer nu wel met me telefoon, je hebt er niet veel aan, maar het is wel leuk om je broer te pesten :P

Bijdrager
    Green

Ik ben nog steeds op zoek naar een converteer programma om van wmv naar mp4 / 3gp te converteren.

Sixer jij zegt dat je kan met QT Pro kan converteren naar die formaten.
    Zou iemand van dit forum het voor mij een keer willen doen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.