4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    prryvnhrk

Runkeeper data exporten naar Apple Watch

Hoi!

Ik ben sinds een paar dagen trotse eigenaar van een Apple Watch en ben ook een fanatieke hardloper. Ik gebruik al jaren Runkeeper maar zou nu graag willen overstappen naar de Apple Watch Activiteiten app. Ik zou graag al mijn geschiedenis data over zetten naar de Apple Watch zodat ik het daar terug kan kijken en vergelijken.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan doen en is het überhaupt mogelijk? Ik weet inmiddels hoe ik Runkeeper data moet exporten naar mijn MacBook, maar verder kom ik helaas niet.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Nee dat is niet mogelijk.

Er is geen importfunctie in Activiteiten app. De Activiteiten app is vooral gebaseerd op activiteiten die je uitvoert m.b.v de Apple Watch of iPhone wanneer er ondersteuning voor is gemaakt. Oude data is dus niet zomaar te importeren in deze app.

Wat wel kan (nu je een Apple Watch bezit) is apps downloaden die gemaakt zijn voor Activiteiten ondersteuning. Een voorbeeld daarvan is Streaks Workout.

Als je via deze 3rd party app een workout uitvoert dan worden deze gegevens ook in je Activiteiten app opgenomen (nadat je daar toestemming voor hebt gegeven – privacy)

.

Bijdrager
    prryvnhrk

Dank je wel voor je antwoord!

Bijdrager
    makasa

Waarom gebruik je niet gewoon Runkeeper met je AppleWatch? Werkt prima.

De data van Runkeeper worden in de Activiteiten App overgenomen indien je daar toestemming voor geeft.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 1 week geleden door  Night. Reden: je kan je eigen bericht aanvullen via 'bewerk' uit het menu als je op je avatar klikt
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.