13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefanaat

runescape

hi folks,

ik heb een raar probleempje.
    Ik had gisteren weer zin om op runescape te spelen, na heel lang niet te spelen.
    Maar nu heb ik het probleem wanneer ik mijn inlog venster krijg het blijft hangen ik kan nergens op drukken (van het inlog venster, op de rest buiten het inlogvenster kan ik wel nog alles doen).
    Dat vindt ik zéér vreemd want vroeger speelde ik altijd runescape op mijn mac :s
    misschien ligt het aan mijn mac, of aan java (nochtans heb ik de nieuwste versie van java).
    graag jullie hulp!:)
    met vriendelijke groet,

Applefanaat.

P.S. ik heb de 13″ macbook pro late 2011, ML en volgens mijn Java voorkeuren de Java SE 6

Bijdrager
    MauritsBD

Heb je de nieuwste versie van Safari?

Bijdrager
    Applefanaat

jep heb safari 6, want ik heb mounten lion.
    en ik heb het ook al met google chrome, mozilla firefox en met een client op desktop geprobeerd, niks werkt :/ dit vindt ik echt zeer jammer:( had er net zo’n zin in!

Applefanaat

Bijdrager
    @Mathijss95

Is dit Runscape nog wel in ontwikkeling? Zou kunnen dat de JAVA script voor Mountain Lion maar weinig ondersteuning heeft. Probeer anders in safari 6 de ontwikkeloptie toe te voegen en dan gebruikersagent waarbij je de andere browsers kunt imagen. Misschien lukt het dan?

Bijdrager
    Applefanaat

Mathijs,

waar voeg ik de ontwikkel optie toe en hoe image ik dan andere browser bij gebruikersagent ^^
    sorry ben redelijk nieuw op mac…

Applefanaat

Bijdrager
    MauritsBD

Zoek eens in de spotlight naar Java, en probeer wat instellingen te veranderen. Bijvoorbeeld alleen 32 Bit ondersteunen..

Bijdrager
    Applefanaat

maurits,

als ik 64 bits uitschakel, schakelt 32 automatisch uit en als ik 32 aan vink, wordt 64 automatisch aan gevinkt…
    Kan het zijn dat het werkt als ik terug naar Lion overschakel, zoja HOE?
    mvg,

Applefanaat

Bijdrager
    Macinzon

Ik had laatst ook problemen om het te spelen (na een lange tijd even weer kijken hehe), ik zat toen nog op Leopard. Probeer eens de launcher te downloaden (dit is een extern programma, dan gaat het niet via je webbrowser), deze werkte wel voor mij.

Bijdrager
    AlphaKilr

Ik speel zelf ook RuneScape op mijn Mac, ook via de launcher van runescape.com
    Maar ik moet zeggen dit is verrekte traag, kan niet eens full HD max graphics spelen terwijl als ik op mijn Bootcamp ga alles op Max kan zonder enige lag..

Dit is wel jammer van Mac..
    Dus probeer de launcher

Heb trouwens een iMac laatste model

Bijdrager
    Applefanaat

Ik heb de launcher maar het is gewoon het zelfde probleem…
    je kan nergens op klikken :'(

Applefanaat

Bijdrager
    AlphaKilr

Mhh wat gek joh..
    Ik heb hem trouwens zo, ik had een tijdje terug Java 7 van Oracle gedownload, maar daarvoor werkte die launcher wel. Maar misschien is het het proberen waard.

http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/jdk7-downloads-1637583.html

Succes ik hoor het wel!

Bijdrager
    Applefanaat

Alphakirl,
    je bent geniaal!!
    serieus héél héél héél erg bedankt!
    SUPER
    nogmaals bedankt aan iedereen die proberen te helpen heeft:D
    mvg,

Applefanaat

Bijdrager
    AlphaKilr

Hahah graag gedaan!
    Veel speel plezier!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.