6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    SantaCLW

Ruis iPhone muziek

Goedemiddag,

Sinds kort valt het me op dat mijn muziek afgespeeld vanaf de iphone 4 ruist. Ik heb meerdere kabels geprobeerd (aangesloten op de headphone uitgang) en het valt me op dat zodra je muziek gaat afspelen op de achtergrond een ruis te horen is. Als je het muziek nummer pauzeert dan hoor je de ruis nog een paar seconden en dan valt het weg. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Is dit een bekend probleem of zit er een defect in mijn Iphone 4.

Bedankt voor alle tips

Bijdrager
    JaNiintendo

Stof/rommel in je audio-uitgang?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ruis is een analoog probleem dus het moet wel zo zijn dat er iets niet goed gaat in de overdracht van muziek naar je hoofdtelefoon.

Wanneer je de plug ronddraait, merk je dan verschil? En heb je het al eens getest met een vergulde minijack aansluiting?

Bijdrager
    SantaCLW

Het vreemde is dat je dan geen verschil merkt als je draait met de kabel, en het is net alsof de ruis automatisch wordt afgesloten na een paar seconden op pauze gedrukt te hebben. Ik heb inderdaad ook vergulde jacks geprobeerd. Ik zal hetzelfde proberen met een andere Iphone, mocht deze het niet hebben met dezelfde kabel en muzieknummer dan ligt het echt aan deze Iphone

Bijdrager
    Dr. Maddox

Heb je al een harder reset geprobeerd? Misschien is hij een beetje in de war geraakt? Heb je een dock om te testen of er ook ruis op de dock uitgang zit? In dat geval moet je het probleem inderdaad in de iPhone zelf zoeken.

Inactief
    Anoniem

Misschien dat je sinds kort (per ongeluk) je equalizer gebruikt??

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.