6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    santi

Ruimte voor muziek

Nu mijn huidige (T-mobile) abo over een klein tijdje afloopt, zit ik er aan te denken om de Iphone te nemen. Namelijk omdat ik dit wel zo handig vind qua muziek. Het lijkt mij superhandig om een Ipod+telefoon in één te hebben.
    Wat mij het meest voordelig lijkt is een Iphone van 8 gig, die van 44zoveel Euro per maand. Alleen zit ik met een paar vragen:

-Ik ben niet iemand die veel ‘geinige’ dingen doet met zijn telefoon. Dus ik ga waarschijnlijk niet allerhande vage apps op mijn Iphone zetten. Wellicht een paar handige. Hoeveel ruimte zal ik dan overhouden voor muziek? (Als ik namelijk weinig ruimte overhoud, dan kan ik misschien net zo goed voor +/-70 euro extra de 16gig nemen);

-zit er een universele hoofdtelefoonaansluiting op de Iphone? Zeg maar, waar de ‘gewone’ Apple-koptelefoontjes op kunnen?

Bijdrager
    demandiebakt

zou even blijven sparen en de 16 gig nemen, makkelijk voor meer muziek en je kan er wat filmpjes op kwijt.. dat vind ik in ieder geval erg fijn..

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb op mijn iPod touch – die boordevol programma’s staat – zo’n 250 mb aan foto’s, programma’s en andere zaken.

De rest is vrij voor video en muziek.

Bijdrager
    Bianco

Ik heb net een Iphone 8Gig, en daar staat 1,5 gig muziek op. en dat is aardig wat moet ik je zeggen, maar met een aantal kleine apps, heb ik nu nog 5 gig over.

Er kunnen volgens mij ook gewone koptelefoons op, maar dan vervalt natuurlijk wel de spraakfuntie, die in de bijgeleverde koptelefoontjes wel zit…

Bijdrager
    santi

Oké, thanks. De oordopjes-functie is belangrijk voor het afspelen van muziek in mijn auto.

Oh ja, nog een vraagje. Hoe zit het tegenworodig (na die update van laatst) met de batterij? Ik wil namelijk ook een nieuw toestel omdat mijn batterij minder wordt.

Bijdrager
    Bianco

Gewoon WIFI en 3G uitzetten als je het niet nodig hebt, dan gaan de batterijen best lang mee. Het is gewoon een kwestie van even uitproberen. De twee stroomslurpers staan hierboven wel aangegeven. (WIFI en 3G), niet alleen de batterijen gaan langer mee, ook apps worden sneller geinstalleerd. Bovendien heb ik gemerkt dat, als je de Iphone in standby zet, ook de WIFI op standby springt, volgens mij was dat voor de update niet zo.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.