8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Yfjuh

Rubbere randjes Macbook Pro verzakt

Hallo collegae,

Afgelopen week heb ik een nieuwe Macbook Pro Retina aangeschaft. Mijn vraag gaat echter over een bepaalde kwestie en wellicht kunnen jullie me inhoudelijk helpen.

Ik opende vanmiddag na school mijn laptop en constateerde dat de rubbers (beschermend randje om het scherm) waren verzakt. De laptop is nog geen twee weken oud en het lijkt me niet dat dat normaal is. Op de foto is een zichtbaar ‘lijm’-randje te zien.

Maak ik kans als ik hiermee terug ga naar de Apple Store te Haarlem, Den Haag of Amsterdam? Of kan ik beter zelf een kit bestellen om het te herstellen? Ik wil heus niet op elk klein foutje lopen mierenneuken, maar de laptop heeft behoorlijk wat geld gekost en ik vind het niet helemaal fatsoenlijk dat deze na nog geen twee weken al gebreken vertoond.

Alvast bedankt..

Bijdrager
    Yfjuh

Er is duidelijk een lijmrandje zichtbaar.

Bijdrager
    Niels

Gewoon mee terug gaan naar de Apple Store, ik zou wel even online een afspraak inplannen bij de geniusbar

Bijdrager
    MEEUW

ja zo gewoon is het niet. het is zo makkelijk om te roepen gewoon terug gaan naar de apple store, is dat niet je standaard antwoord nielsdam?

Heb je hem net 2 weken. heb je kans dat je paar weken kwijt ben.
    En met de nieuwe economie kan het zijn dat ze denken : productie foutje. refurbished terug (kapot > niet kunnen repareren > en later toch wel) en je nieuwe mac word gebruikt voor onderdelen.

Bijdrager
    EmuuuH

Je mag alles wat je bij een apple store koopt binnen twee weken zonder reden terugbrengen. En dan kan je gewoon een nieuwe kopen:)

Bijdrager
    Jeddes

Je mag het idd terugbrengen….in theorie. Ik weet niet wie hier praktijkervaring mee heeft en dat het ook echt zo soepel werkt?
    Dat hoort er zeker niet zo uit te zien. Laat er iig naar kijken. Maar het zou je weles meer hoofdpijn kunnen opleveren om het snel te laten maken. Dus als je er zelfs iets aan kan doen denk ik dat dat de beste optie is.

Bijdrager
    MacKevin11

Ik ben het ermee eens dat je het beste ermee terug kan gaan.
    Ik zou echter absoluut niet tevreden zijn met de oplossing “ja dan krijg je een refurbished, alsjeblieft”.
    Je MacBook Pro Retina, duur ding, is 2 weken oud. Je wilt dus ook hardware van 2 weken oud terug, gewoon dezelfde MacBook dus maar dan dit gerepareerd, of ze moeten je gewoon een compleet nieuwe uit een gesealde doos geven. Je MacBook is namelijk nog gewoon zo-goed-als-nieuw.

Bovenstaande is natuurlijk niet van toepassing als er al allemaal krassen, deuken, ect. op de MacBook zitten die er door eigen gebruik op gekomen zijn…

Bijdrager
    EmuuuH

Late reactie, maar wilde het toch even delen:
    Je mag gewoon je product inleveren en kan dan gewoon een nieuwe kiezen. Of je geld terug.

Ik heb dit met mijn iphone 6 zo gedaan en was geen enkel probleem.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.