14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

RTLXL en andere RTL video's laten ads door ondanks Adblockers? Hoe op te lossen?

Meer mensen hier last van? Ik krijg even goed commercials door. En met uBlock en ABP aan doen de video’s het niet of blijft het beeld zwart in Safari. Iemand een oplossing hiervoor?

Bijdrager
    wouter57

Dat is typisch Safari. Ook op de iPad een groot ellende. Gebruik Chrome dan ben je zelfs op Youtube verschoond van advertenties. Chrome vertoond op RTL geen advertenties. Maarja wie kijkt er ook naar die commerciele zenders.

Bijdrager
    erwin33

Ben juist van FireFox naar Safari gegaan en dat bevalt me uitstekend, veel sneller. En welke adblocker bij Chrome is dan goed en verwijderd alle ads bij RTL sites?

Anoniem

Check uBlock Origin, dat is een prima ad blocker.

Bijdrager
    erwin33

Die gebruik ik nu dus ook voor Safari en voorheen bij FireFox.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Als je er voor betaald laten Adblockers advertenties door!!!!!

Bijdrager
    erwin33

Hoe bedoel je Joop?

Anoniem

Hou er rekening mee dat uBlock niet hetzelfde is als uBlock Origin.

Bijdrager
    erwin33

Ik gebruik nu uBlock in Safari maar houdt dus geen advertenties tegen op de RTL websites in de videos. Als ik een video wil bekijken doet hij met uBlock aan helemaal niets. Zie dan wel een play button maar kan klikken wat je wil, maar speelt niet af. Als je uBlock uitschakelt doen ze het wel maar met reclame.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@erwin,

Ik bedoel niet meer en minder dan wat er staat..

Je kan het verifieren met wat googlen..

Bijdrager
    erwin33

Je bedoeld dat RTL adblockers betaald om doorgelaten te worden? Maar bij mij doet hij helemaal niets met een adblocker aan, in ieder geval uBlock.

Bijdrager
    pim939

Ik gebruik Adguard. Sinds ik deze app gebruik zie ik nergens advertenties en alle video’s werken gewoon normaal als je ze aanklikt. Ik gebruik het nu al een aantal maanden en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Bijdrager
    erwin33

Ik gebruik nu even Adguard en nu doen de videos het wel zonder add’s, dus dat is prima. Alleen wil ik een bepaalde website uitsluiten en zonder Adguard bekijken anders functioneert hij niet goed. Kan ik ergens instellen in Adguard om deze website vrij te laten van protectie? Zo ja waar? In de instellingen zie ik niet zo gauw hoe je dit doet.

Bijdrager
    erwin33

Update: ik had de stand-alone versie van Adguard gebruikt. Maar wist niet dat er een extensie voor Safari bestond. Deze gebruik ik nu en daar kun je dus per website bepalen of je de adblocker wil gebruiken of niet, net als bij uBlock. Alles doet het weer, ook de RTL video’s. En hij is lekker grondig en beter en lichter dan uBlock moet ik zeggen. Bedankt voor alle tips.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.