20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulkwee

RTL XL (rtlgemist) de player werkt niet

Hey allemaal!

Ik heb een tijdje terug mijn iMac opnieuw geïnstalleerd en OSX Lion erop gezet.
    Nu wilde ik gister met een vriend wat afleveringen van “The pain game” terug kijken op RTL XL wat ik vroeger altijd kon.
    Maar nu laad hij de player totaal niet meer, in geen één browser op mac. Op Windows deed hij het wel.

Microsoft Silverlight heb ik gewoon geïnstalleerd.

Alvast bedankt voor de hulp

Bijdrager
    SunKeeper

Volgens mij is er een probleem met RTL XL op dit moment. Dat heeft dus niets met je Mac te maken.

Het lukte mij vanmorgen niet om iets te bekijken, ik kreeg steeds een 4001-fout.

Bijdrager
    joelvoorrips

Op appletips staat hier een artikel over:
    RTL gemist

Bijdrager
    Paulkwee
    SunKeeper op 06 september 2011

Volgens mij is er een probleem met RTL XL op dit moment. Dat heeft dus niets met je Mac te maken.

Het lukte mij vanmorgen niet om iets te bekijken, ik kreeg steeds een 4001-fout.

Oke, maar ik heb ook geen error of iets, de player blijft gewoon zwart.

Bijdrager
    Paulkwee
    joelvoorrips op 06 september 2011

Op appletips staat hier een artikel over:

RTL gemist

Dankjewel, best handig.
    Maar hij doet het nog steeds niet en dit blijft steeds staan als error.

Hoe los ik de onderste op?

Bijdrager
    Pascalvilt

Adblock Plus en Safari Adblock zorgt ook voor de nodige problemen heb ik zelf gemerkt. Dan blijft het beeld ook zwart bij mij.

Bijdrager
    1984

Bij mij speelt hij gewoon GTST (macosx 10.6)

Bijdrager
    jorndekoning

Wat erg belangrijk is, flip4mac loopt niet lekker meer naast silverlight. Het zorgt voor storingen onderling. het is als 2 kapiteins op een schip.

Download flip4mac nog een keer en gebruik de uninstaller voor flip4mac, download de laatste versie van silverlight, installeer die en je hebt beeld.

Werkt voor mij…

groet J de K te A

Bijdrager
    Paulkwee
    jorndekoning op 06 september 2011

Wat erg belangrijk is, flip4mac loopt niet lekker meer naast silverlight. Het zorgt voor storingen onderling. het is als 2 kapiteins op een schip.

Download flip4mac nog een keer en gebruik de uninstaller voor flip4mac, download de laatste versie van silverlight, installeer die en je hebt beeld.

Werkt voor mij…

groet J de K te A

Maar ik heb helemaal nooit flip4mac gebruikt of is dat iets standaard?

Bijdrager
    1984
    Paulkwee op 06 september 2011

Maar hij doet het nog steeds niet en dit blijft steeds staan als error.

Hoe los ik de onderste op?[/url] Lees de bovenstaande post van @Pascalvilt nog even door.
    betreft jouw vraag betreft de test, ga naar de rtl site, klik rechts en open de voorkeuren

PS Flip4Mac heb je bij RTL niet nodig.

Bijdrager
    Paulkwee

Ik heb al 100x mijn Silverlight opnieuw geïnstalleerd en hij bleef het maar niet doen, dus starte ik dit topic. Nu dacht ik “Nou ik probeer het nog eens een keertje” en HUP hij doet het opeens! Weer een probleem opgelost, OMT is echt een leuk forum:)

Bijdrager
    gardenier

In verborgen (systeem)bestanden (opties zoeken even instellen) naar mspr.hds en com.microsoft.Playready.plist zoeken. Deze verwijderen en het werkt weer. Suc6
    P.S. Werkt ook op Windhoos.

Bijdrager
    Pasav

Alles geprobeerd, ook verwijderen van de bestanden. RTL XL werkt nog steeds niet …

Bijdrager
    1984
    1984 op 28 oktober 2010

[s]Dat heb ik nu ook gedaan, ik kreeg de zelfde meldingen toen ik probeerde om Silverlight via deze site te installeren, echter via deze site lukte het om er Silverlight 4 (4.0.50917.0) probleemloos op te zetten, alles draait nu weer normaal onder de laatste versie
    [/s]

Paulkwee op 06 september 2011

Nu dacht ik “Nou ik probeer het nog eens een keertje” en HUP hij doet het opeens! Weer een probleem opgelost, OMT is echt een leuk forum:)

Bijdrager
    gardenier

Bij mij en vele andere was het de oplossing … misschien lastig te vinden maar het werkt gewoon.

Bijdrager
    Pasav

Ondanks alle tips, nog steeds niet mogelijk om RTL XL te kijken. Op meerdere verschillende machines zowel Lion als SnowLeopard.
    – Silverlite versie : Version 4.0 (4.0.60831.0)
    – Aangegeven bestanden verwijderd

Bijdrager
    Pasav

Na de aangegeven bestanden wederom Silverlight geïnstalleerd en nu werkt die wel.

Bijdrager
    weazel

Ik heb alles geprobeerd.
    Flip4mac uninstalled.
    Flash opnieuw geinstalleerd.
    Silverlight opnieuw geinstalleerd.
    Systeembestanden weggeflikkerd.
    3 verschillende browsers geprobeerd.
    De checklist doorgelopen (alles groen).
    En wat denk je?

He-le-maal niks.

Hoe krijgt een site dat anno 2011 voor elkaar? Zelden zo’n staaltje onkunde gezien.
    Als ik een consument was, was ik al 10x afgehaakt. Maar het probleem is: Ik moet een bestand rippen voor een klant. Iets dat normaal 2 minuten werk is, en nu al een hele dag opvreet.

Bijdrager
    SunKeeper

Handig dat je even uitlegt waarop je dit wilt draaien.

Welke Flip4Mac-versie?
    Welke OS X-versie?
    Welke Flash-versie?
    Welke Silverlight-versie?
    Welke Mac?
    Hoe oud?

Etc…etc…

Bijdrager
    1984
    SunKeeper op 21 december 2011

Welke Silverlight-versie?
    .

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.