12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    OmeRobbie

rtl gemist op iPhone/iPod touch

De iPod touch in huis wordt steeds vaker gebruikt om programmas even terug te kijken. De publieke uitzending gemst werkt perfect. Alleen heel soms wil je toch ook rtl programma’s terugkijken op je iPod touch (1/2 jr oud, iOS4).

Dit lukt me tot nu toe nog niet…
    Googlen levert me op dat RTL werkt met Silverlight en DRM. Maar een lichtpuntje bieden de berichten me van medio april 2010 waarin met Atomic webbrowser, instellen als iPad en via een speciale URL naar de site gaan (http://www.rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml)
    Voor velen blijkt dit t e werken.

Voor mij helaas niet. De site benaderen lukt, maar als ik dan op een filmpje klik dan start de videoplayer op en krijg ik de melding dat ik deze niet kan afspelen.

Lukt het iemand wel? Zo ja, wat zou ik nog kunnen proberen?

Bijdrager
    Artell

De door jou genoemde url heeft bij tot afgelopen dinsdag tot ca 17:00 (fabeltjeskrant) prima gewerkt op de iPad, alle programma’s daarna kan ik niet meer bekijken. Ga ik naar rtlgemist.nl dan vraagt hij bij mij ook om silverlight. Ga ik er met mijn iPhone heen dan kom ik op m.rtlgemist.nl en kan ik alleen het nieuws en weer gratis kijken en andere programma’s tegen betaling.

Denk dus dat het gebeurt is met het (gratis) kijken op de iPad…

Bijdrager
    KarelWillem

Net een testje gedaan met The Voice Of Holland.
    Die doet het prima. (In Safari op de iPad).

De iPad-link werkt niet op een iPhone. Want dan wordt je naar de gewone site doorgesluisd.

Bijdrager
    jasper050

De uitzendingen van maandag jl. werken prima, de dagen erna niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Maar dat is op de iPad.

Hoe zit het met de iPod en iPhone. Daar werkt helemaal niets. Of wel?

Bijdrager
    jasper050

Nee op de iPhone krijg ik ook niks

Bijdrager
    tvdb314

Bij mij werkt het wel op de iPad en het is de tip waar ik op zat te wachten. Straks met een apple tv van 100,- stream je het ook zo naar de gewone tv en kun je eindelijk kijken op je eigen tijd. De resolutie is goed.

Is er ook zal zoiets voor Nederland 1,2 en 3? De iPhone app heeft veel te lage resolutie.

gevonden:
    beta.uitzendinggemist.nl

Bijdrager
    OmeRobbie

Mmm dat betekent dat ik dan toch een iPad moet aanschaffen…;-)

Maar eeh weet iemand waarom het een paar maanden geleden wel werkte via de iphone/ipod toch met de Atomic en instelling als iPad?

zie hier

Bijdrager
    OmeRobbie

Schopje:
    iemand nog een suggestie om toch nog op de Ipod rtl programma’s terug te zien (oh oh cherso ;-))

Moderator
    Rivanov

Capturen op je Mac en kopiëren naar je iPhone/iPod touch.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is weer een heel nieuw topic. Want hoe zet je die streams naar je Mac?:lol:

Bijdrager
    OmeRobbie

Beetje omslachtig als ik moet streamen…
    Ik ga wel een iPad kopen…

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.