11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    fanatic

RSS feed veel bijgewerkten berichten

Ligt het aan mij of worden de laatste tijd veel dingen bijgewerkt bij de RSS feed van OMT?

Wat vinden jullie hiervan?

@ Steff
    Nu weer wel?

Bijdrager
    Patrock

Waar zie jij een probleem?

Bijdrager
    Steff

Je plaatje werkt niet eens gast.

Bijdrager
    fanatic

Dat ik dan de hele tijd bij mijn mail kijk en altijd maar die bijwerkingen zie en als ik erop klik is er meestal wat ik zie niets verandert alleen staat er soms een kopje bij met [UPDATE]

Bijdrager
    Nietzman
    ”mac/windows

Wat vinden jullie hiervan?

Ik vraag me af waar ze het gore lef vandaan halen!

Bijdrager
    Yeti

Schoften!!:mrgreen:

Bijdrager
    MrAcid

Zorgelijke ontwikkeling dat mensen dit op het forum plaatsen.

Bijdrager
    fanatic
    ”MrAcid”

Zorgelijke ontwikkeling dat mensen dit op het forum plaatsen.

ik vindt het vervelend “so what” als je toch zo’n onnozel antwoord geeft waarom zegt dat eigenlijk iets? :sealed:

Moderator
    Poezenbeest

Ik vind het opmerkelijk dat iemand reageert op rare reacties, als je een dergelijk bericht in de Lounge plaatst…. Daar zijn de reacties vaak minder serieus…. Een topic in het verkeerde deel van het forum plaatsen heeft over het algemeen het effect dat mensen niet geïnteresseerd zijn en dus quasi-lollig gaan reageren.

Feedback op de site kan gewoon in het algemene gedeelte van het forum, dus wordt dit topic vanuit de Lounge, daarheen verplaatst.

Inactief
    Anoniem

ik ben het eens met de TS, want de bijgewerkte berichten worden ook als ‘ongelezen item’ weergegeven (in Mail.app iig). Ik denk dan iedere keer dat er iets nieuws is, maar dan lees ik de post en zie ik niks nieuws.
    Of het nieuwe eraan is dat er een ad in de feed zit (waar ik geen problemen mee heb), maar om het daarom nou te markeren als een nieuw item?

Bijdrager
    Sebastien

De OMT feed is de enigste feed waar zoveel aan bijgewerkt wordt, en meestal zie ik de updates niet eens. Spelfouten? Ik vind het ook best vervelend.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.