7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Anytimebaby

Roze markering in Apple Music

Hallo,

op verschillende forums gezocht maar niks gevonden.

Waarom is het nummer in één van mijn speellijsten (Heart – Magic Man) ineens roze gemarkeerd? Zie afbeelding.

Ik kan m verder gewoon beluisteren. Heb m een keer verwijderd en weer toegevoegd vanuit Apple Music maar hij blijft roze.

Bedankt! Gerbrand Screenshot Platlist

Moderator
    Night

Is die misschien op dat moment aan het syncen/downloaden?

Bijdrager
    Shmoo

Gay playlist aan het maken? 🤪 🤡 🤩

Moderator
    Night

Of dit?

Here’s how to turn off song repeat in Apple Music now:

Tap on the song to open the full-screen “Now Playing” interface. Then simply swipe up, and now all the songs coming “Up Next” will appear underneath.

To the right of the “Up Next” text is the shuffle icon, as well as the repeat button. If this is highlighted in red then all songs are set to replay over and over again unless manually changed. If it is highlighted red with a 1, Apple Music is set to have that one particular song replayed continuously. This means make sure this icon is completely turned off. The only thing red should be the arrows in the icon against the grey background.

Bijdrager
    Anytimebaby

Dank je wel, Night.

Geen van beide suggesties was volgens mij aan de orde. Hij was niet aan het syncen en hij stond niet op shuffle.

Maar goed, de roze markering is nu weer ineens verdwenen…. Vreemd.

Grtz Gerbrand

Moderator
    Night

Probleem heeft zichzelf opgelost. Ook goed:-)

Bijdrager
    Royimdb

Het roze nummer is normaal gesproken het nummer dat op dat moment afgespeeld wordt.  Kennelijk is het nummer in je afspeellijst (Magic Man) terecht of onterecht gematcht met het nummer Barracuda. Of vice versa dat zou ook kunnen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.