6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Elger

Roxio Toast Titanium: geluid feedback

Avond,

Ik brand wel eens een cd’tje en ik begin me mateloos te ergeren aan dat *ping* geluidje nadat een cd klaar is met fikken. Ik gebruik 5.1.4. Heeft iemand een tip over het uitschakelen van sound feedback? ik heb het nog niet ergens mogen vinden. De preferences zijn ook erg schaars. Wel heb ik een leuke easter egg gevonden…:) vraag maar eens informatie op over toast met allerlei comand en option keys inghouden ;)…

Geluid uitzetten is geen optie :mrgreen: anders hoor ik geen muziek meer 8)

Alvast bedankt

Bijdrager
    michelvdb

Ik mis een spiegeleitje bij die Toast.;)
    Leuk Paasei.

Bijdrager
    Starbuck

Probeer eens een kopie van Toast te maken en die te bewerken met ResEdit… daarin zit vast wel ergens het ‘ping’ geluid verstopt, die je dan kunt vervangen door een eigen geluidje.
    Succes!

Let op! Maak wel eerst een kopie, want wat je in ResEdit doet is eeehhh vrij definitief en soms ook destructief

Bijdrager
    Elger
    ”Starbuck”

Probeer eens een kopie van Toast te maken en die te bewerken met ResEdit… daarin zit vast wel ergens het ‘ping’ geluid verstopt, die je dan kunt vervangen door een eigen geluidje.
    Succes!

Let op! Maak wel eerst een kopie, want wat je in ResEdit doet is eeehhh vrij definitief en soms ook destructief

Okee dan gaan we het programma gewoon helemaal open halen en compleet vernietigen:D

:evil: modes activated:)

Bijdrager
    Elger

[code:1:c006ea9361]
    file located…
    Toast Titanium.rsrc
    editing sound recouce
    removing 2 sounds
    done…
    [/code:1:c006ea9361]

Bedankt

Bijdrager
    Ruben

Vertel eens, wat is dat ResEdit en waar vind ik dat? VersionTracker en http://www.resedit.com geven geen resultaat.:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.