8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mooirood

Route tracker iPhone

Welke iPhone app kan bijhouden welke route je binnen een bepaalde tijd aflegt?
    Ik start de betreffend app bijvoorbeeld om 13:00 en om 14:00 wil ik graag aflezen welke route ik heb gelopen/geskied/gereden. Er zijn er vast verschillende, graag jullie ervaringen.

Bijdrager
    EmuuuH

gps tracker kan wat jij wil, het enige nadeel is dat je hem wel draaiend moet houden, je kan je iphone wel op sleep zetten maar niet wat anders gaan doen ermee.
    vervolgens kan je inloggen op de website en zien waar je geweest bent.

Bijdrager
    MacBoot

inderdaad GPS Tracker
    zou ideaal zijn als Apple het toestaat dat apps ook nog op de achtergrond draaien, kun je af en toe bijvoorbeeld ook een ander muziekje opzetten ofzo:roll:

Bijdrager
    Pixelpusher

Volgens mij kun je in Apps gewoon van liedje wisselen hoor. Dan moet je wel 2x home instellen als iPod. Default werkt dat al volgens mij. Probeer het gewoon zou ik zeggen: 2x snel achter elkaar op home drukken.

Bijdrager
    EmuuuH
    ”MacBoot”

inderdaad GPS Tracker
    zou ideaal zijn als Apple het toestaat dat apps ook nog op de achtergrond draaien, kun je af en toe bijvoorbeeld ook een ander muziekje opzetten ofzo:roll:

niet alle apps moeten dat kunnen, maar alleen sommige speciale en ook niet meer dan 2 tegelijk ofzo.. anders word hij op den duur verschrikkelijk traag..

Moderator
    Pete.Z

Path-Tracker werkt ook erg mooi.

Bijdrager
    MacBoot
    ”Emiel

Volgens mij kun je in Apps gewoon van liedje wisselen hoor. Dan moet je wel 2x home instellen als iPod. Default werkt dat al volgens mij. Probeer het gewoon zou ik zeggen: 2x snel achter elkaar op home drukken.

true, gebruik het al vanaf het begin, was het op moment van schrijven alleen even vergeten:P

Bijdrager
    mooirood

Dit zocht ik!:)
    (en kost niet duur!;) )

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.