5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    D-Smiley

Route 66 kan niet meer geinstalleerd worden.(Opgelost)

Ik heb route 66 met een navigatie gps muis. De gps muis kan ik probleemloos weer installeren maar bij het installeren van route 66 kan ik geen programma meer vinden om hem te installeren.
    Wie weet hoe dat kan of heeft het te maken met de macbook zelf?
    Het is nl een originele dvd. Op een andere mac pakt hij de dvd wel,maar op mijn nieuwe macbook niet.

Wie weet een oplossing of een installatie programma om route 66 toch te installeren.

Bijdrager
    Napsju

Die andere Mac is waarschijnlijk PPC en je MacBook Pro is Intel. Het kan zijn dat je Route 66 niet universal is en Rosetta er geen raad mee weet.

Bijdrager
    D-Smiley

Ik heb het probleem aangekaart bij route 66 en zij schreven het volgende.

De “ROUTE 66 Route 2004” software draait op Mac OS 10.1, 10.2, 10.3.

Let op de “ROUTE 66 Route 2004” software voor Macintosh computers is niet
    getest op Mac OS version 10.4 (Tiger) er kunnen daardoor fouten onstaan
    Tevens draait Route 2005 niet op Intel-based Macintosh computers.

Helaas voor mij en hopen dat er snel iets komt wat ik wel weer kan gebruiken in samenwerking met mijn GPS Muis. Iemand een idee?

Bijdrager
    Deskman

Op mijn G5 wilde het ook niet meer installeren. Op mijn oude G4 echter wel. Dus: op de G4 er opgezet en vervolgens overgesleept (netwerk, T-mode) naar mijn G5 en dat werkt uit de kunst.

Ik heb nog versie 2001, die is 4GB groot en zou ook op een DVD gezet kunnen worden. Ik denk alleen dat 2004 groter is geworden.

Of het niet op rosetta getest is of er gewoon niet op draait moet je zelf uitvinden… Ontwikkelaars zijn niet altijd even duidelijk of het het niet doet of dat ze het niet zeker weten.

Bijdrager
    D-Smiley

Het is gelukt. Dat werkt dus ook weer. Ik heb route 66 geinstalleerd op mijn powermac en vervolgens via het netwerk op mijn macbook pro gezet en het werkt. Uitstekende en makkelijke oplossing.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.