11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    RW076

Round 3.. Wanneer nieuwe iMac?

Ik was erg teleurgesteld dat er geen nieuwe iMac werd gepresenteerd vanmiddag.
    Ik zit er erg om te springen, maar dacht even dat ik vandaag de nieuwe kon gaan bestellen.

De huidige zou qua specs prima te doen zijn, maar die Fusiondrive overtuigd me niet echt en €840,- extra voor een TB SSD is me echt te gortig voor een machine van een jaar oud en zonder Intels huidige (of is het nou ook al de oude) processor.

Kijk ik naar de SSD prijzen op de nieuwe Mini, hoef ik denk ik niet te hopen dat dit snel verlaagd gaat worden bij Apple.

Dus reist bij mij de vraag; welke datum kunnen we redelijker wijs naar uitkijken voor een nieuwe iMac? En gaat Apple nog aan 20 jaar iMac doen met bv een nieuw design? Of moeten we allemaal over op de iPad Pro zoals vandaag meerdere malen werd voorgesteld.:)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik moet zeggen dat ik ook enigszins teleurgesteld ben dat er blijkbaar nog geen nieuwe iMac aankomt, want ik had me een beetje voorgenomen om er waarschijnlijk eentje te kopen als die er wel zou zijn, als vervanging van m’n (zes jaar oude) huidige. Misschien dat het dan toch openmaken en een SSD erin wordt.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Apple denkt vandaag de dag veel meer aan hun iPhones en iPads dan aan computers. Ik denk dat er geen iMac meer komt in 2018. En als er volgend jaar één komt dan zou ik toch het liefst nog de optie zilver hebben en niet alleen spacegrijs.

Bijdrager
    computer space

Koop gewoon een nieuwe Mini. Dat ingebouwd zijn van scherm is grappig, maar wil je eigenlijk helemaal niet. En met de overkill aan thunderbolt poorten hang je er gewoon een USB-stick met ingebouwde PCI SSD aan, die is net zo snel als intern vastgesoldeerd en dan heb je 1TB voor 255€ https://tweakers.net/pricewatch/1169447/samsung-970-evo-1tb.html en nog 30€ voor het kastje

https://www.amazon.com/XT-XINTE-USB3-1-Enclosure-External-Mobile/dp/B07FR6VMS8

Bijdrager
    RW076

Ik game best veel dus die mini gaat hem niet worden, verder ❤️ Ik de iMac.

Bijdrager
    TheBigZ

RW076 op 30 oktober 2018 om 21:27
    Ik game best veel dus die mini gaat hem niet worden…

Met een eGPU eraan is dat prima te doen.;-)

Bijdrager
    RW076

Doe nou niet zo flauw, ik weet wat ik zeg. Ontopic: wanneer is te verwachten? Mei pas?

Bijdrager
    TheBigZ

Als Apple de 8ste generatie Core processoren wil overslaan, en in de nieuwe iMacs de 9de generatie wil gebruiken (op zich geen slecht idee), is de vertraging waarschijnlijk te wijten aan de problemen bij Intel.

Intel’s 9th Gen CPUs Are Still Hard to Find at Retail

https://ark.intel.com/compare/134896,186604,186605

Die nieuwe iMacs zouden dus wel eens pas volgend jaar kunnen verschijnen.

Bijdrager
    Hyrax

<p class=”cite”>RW076 op 30 oktober 2018 om 22:56</p>
    Doe nou niet zo flauw, ik weet wat ik zeg. Ontopic: wanneer is te verwachten? Mei pas?

Binnen nu en afzienbare tijd.

Maar serieus? Wat is dit voor een vraag. Hoe moeten de forumleden dit weten? Glazen bol? Er is letterlijk geen pijl op te trekken wanneer Apple bepaalde devices update. Het enige wat vrijwel zeker is, is de iPhone & Watch in September en that’s it.

Bijdrager
    stefan1982

Je schrijft dat je best veel games speelt, maar is die nieuwe Mac Mini zoveel slechter qua specs dan?
    Volgens mij kan de mini meer in huis hebben dan de iMac toch, of snap ik de processoren end niet echt (meer)?

Bijdrager
    koen

<p class=”cite”>RW076 op 30 oktober 2018 om 22:56</p>

Hoezo flauw, hoe moeten wij dat nu weten? Stuur anders even een mailtje naar Tim Cook.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.