4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Cigarman
    Bijdrager
    PeterK

Jammer alleen dat er weer niets over apple i.c. airport en airport extreme gezegd wordt, terwijl apple samen met linksys de eersten waren die de 802.11g op de markt brachten.
    Overigens heb ik vorge week bij een kennis een iMac met airport extreme kaart keurig netjes aan de praat gekregen met een wireless access point van alcatel dat op 802.11b werkt. De airport extreme kaart herkende de alcatel meteen en werkt naadloos. Het wordt alleen voor draadloos internet gebruikt dus dan is 11 MBps meeer dan genoeg.

Bijdrager
    Cigarman

Tja… maar dat is toch algemeen bekend dat men bevindingen van Apple in de door Wintel gedomineerde wereld eigenlijk het liefst onder de tafel schuift? :innocent:

Bijdrager
    Gerrit

Hmz, ik ben zelf een van de early adopters van 802.11b geweest, ongeveer 2,5 jaar geleden kocht ik mn sitecom 11 Mbps draadloos kastje:)

Sinds een half jaar heb ik dan Airport Extreme in mn Powerbook, werkte gelijk perfect!
    Heb vorige week bij m’n vriendin een SMC 54 Mbps wireless routertje neergezet, werkte ook gelijk perfect. Bij vrienden met verschillende soorten AP’s werkt het ook gelijk goed.

Alleen bij een lokatie van m’n school (HvU) werken ze met een 802.1x authenticatie methode en dat kan OS X nog niet (alleen via de AEGIS client, maar dat wil ook niet omdat ik een certificaat moet installeren). Voor de rest ben ik nog een WiFi tegengekomen op de HvU.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.