11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Joop Vos

Rotterdam … DiskWarrior … spoed!

Wie woont er in (de buurt van) Rotterdam en heeft DiskWarrior 3.0.1 (Panther) voor mij te leen? Een vreselijke nare crash … Alle Mac winkels en postorderbedrijven hebben niets op voorraad en altsoft.com doet er (ook) weken over. Het zou me enorm helpen … dank daarvoor!

Bijdrager
    yabbanoname
    Bijdrager
    yabbanoname

ter verduidelijking, t installeren van AppleJack nu heeft geen zin. Maar start in Single user mode en voer de zelfde checks uit zou ik zeggen

YO

Bijdrager
    Joop Vos

@ yabbanoname
    AppleJack staat erop en ga ik gebruiken zodra ik de rust heb om de readme file goed te lezen! Ik huiver een beetje wanneer de terminal in mijn dock verschijnt. Bij ‘diagonaal’ lezen overigens lijkt het erop dat AppleJack alleen taken uitvoert op de HD waarop die ge├»nstalleerd staat … maar ik heb een probleem op een mijn externe HD!

Bijdrager
    TonE

Applejack is op zich ok, de HD reparatie functie is echter dezelfde als van disk utility.
    Voordeel is dat je niet van de install disks of 2e HD hoeft op te starten om je schijf na te laten lopen.
    DiskWarrior blijft toch superieur als directory reparatie tool.

Bijdrager
    beammeup

Niet in Rotterdam,.. wel in Gorinchem,..

:?

Bijdrager
    sammerman

er is vast wel een grafische school of bedrijf in rotterdam die dit voor je heeft kijk gewoon effe in de goudengids naar bedrijven.

suc6 Sam

PS bij grote noot ken ik wel iemand in utrecht of tilburg

Bijdrager
    error

Zie PB.

Bijdrager
    Joop Vos

Dank allemaal voor de vele, snelle reacties … inmiddels staat DW al op mijn HD maar het heeft helaas niets opgeleverd … dan dat ik nu voor de zoveelste keer Data Rescue X draai in de hoop dat ie nu niet crasht!

Maar ik vermoed dat alles ijdele hoop is … ik begin me er al mee te verzoenen dat m’n spullen echt foetsie zijn … zucht … dood ga je er niet van, maar leuk is anders!

Afin … tijd voor een terrasje … de zon zal me goed doen … 8)

Bijdrager
    yabbanoname

Data Rescue en Disk Warrior hebben wel een verschillende doel.
    Misschien doe je er goed aan om je probleem wat beter te beschrijven.
    Probeerde je een verloren file te recoveren, of een disk probleem te fixen ?

YO!

Bijdrager
    JeePee

Hij probeert verloren bestanden te recoveren. De bestanden zijn gewist door psync. DiskWarrior leverde zoals helaas verwacht geen resultaat op en Data Rescue X crashte steeds… Zie een andere post op dit forum.

AppleJack is heel handig, ik gebruik het ook in noodgevallen, maar levert in dit geval niets op.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.