9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bd

rood licht in de kast van g5

ik heb net 2 banks van 1 gig bijgedaan in mijn g5 systeem , er brand rood licht in de kast maar hij start gewoon op en geeft ook aan hoeveel geheugen er in totaal nu inzit (3gig) is dat normaal dat rood licht of doe ik iets fout , of is er iets fouts

ik heb het gevoel dat er niks aan de hand is maar ik vraag het voor de zekerheid omdat ik de g5 weinig open maak

Bijdrager
    mennodeij

Rood licht dat hoort niet. Heb je de kast goed dichtgedaan en het stuk plexiglas goed teruggeplaatst?

Bijdrager
    Marc Smiers

Pimp my G5 :D
    Maak even open om te zien wat licht geeft, dan weet je het.

Bijdrager
    bd

opgelost jongens
    ik denk dat als de beschermplastic weer terug is dan is die licht weg

toch bedankt voor je tijd

Bijdrager
    madmax

Op het lipje van het plexiglas linksonder zit een stukje zilverfolie. Als dit lipje niet op zijn plek zit gaat het rode lampje branden (en normaal gesproken vliegen de ventilatoren ook maximaal aan). Misschien ontbreekt de folie op het lipje of zit het plexiglas niet goed op zijn plek?

edit: ja dus:)

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Als ik de nieuwe dualcore G5 aanzet zie ik rood licht door het geperforeerde metaal heenschijnen.
    Ik heb ook een dualprocessor die doet het niet.

Dacht dat dat hoorde, weet niet beter, ik heb de kast dus niet helemaal goed dichtgedaan ?
    zal vanavond eens kijken.

Inactief
    Anoniem

Ok√© … even voor de duidelijkheid! Het enige lampje dat hoort te branden is het sluimerlampje!:wink:

Moderator
    unSOUND

Bij mijn Dual-core G5 brand het rode lampje ook af en toe, soms brand er ook een oranje lampje bij, die is als het goed is van de beschermkap. Wat mij opvalt is dat bij mijn G5 de fans niet harder gaan als je de plastic kap eraf haalt, bij mijn vorige G5 was dat wel het geval.

Bijdrager
    madmax

Oei, voor de duidelijkheid: ik had het over een dual processor, zo’n ouwe dus:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.