25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac_Laurens

Rock Werchter Live via skynet: Mac wordt niet ondersteund!

Vorig jaar heb ik enkele optredens vanop Rock Werchter live kunnen meemaken via mijn powerbook (in Full Screen via Quicktime Pro 8) zalig gewoon). Ik dacht dat die dienst via de officiële site werd aangeboden, via een of andere provider. Vandaag is het via skynet, maar daar wordt verteld dat Mac niet wordt ondersteund!

Zijn er mensen die alternatieven weten voor deze live streaming?

Dit vind ik werkelijk niet kunnen; het is echt zeldzaam dat je ergens een streaming of dergelijke niet op een mac kan bekijken, maar nu is het dus wel zo. :nietblij: :grrr: :x

Bijdrager
    Ri.Co

ik zou dit ook wel willen volgen … ik wacht vol spanning op een oplossing en heb er helaas zelf nog geen gevonden

`#¥#‰*ٰ秒”„&@## skynet !:P

Echt live is natuurlijk veel beter (ben vorig jaar geweest) men vader kon voor dit jaar een gratis ticket krijgen maar hij was vergeten te vragen of eventueel zou willen gaan :cry:

Bijdrager
    Jarco

Meen je dat nou, het is toch alleen maar een stream :? heeft een os daar dan zoveel mee te maken, ik dacht dat het eerder om de software ging, maarja mijn fout zeker.
    Zou het dus ook niet werken met VLC player.
    Gelukkig heb ik nog een windows-alternatief

Bijdrager
    trabant

Url?

Bijdrager
    Ben271185
    Bijdrager
    Ri.Co

http://muziek.skynet.be/blank.html?l1=entertainment&l2=musicclub&l3=festivals2007&l4=live&a=live&fyid=7

heb geprobeerd maar ik krijg een melding van flip4mac dat hij het niet kan afspelen nu windows media player gedownload (tegen al mijn principes in) maar die moeten weer moeilijk doen en een bestand geven waar je stuff-it voor nodig hebt (die had ik dus nog niet) om die te downloaden moet je registreren en dan krijg je een mail met een download link en dan kan je stuff-it downloaden (bijna klaar)

edit1: ok .sitx (bestandsformaat voor stuff-it) is ge de-archiveerd nu heb ik een app genaamd ‘windows media installer’ (gebaseerd op ‘InstallerVise’ :nietblij: ) en die deed het na 4 keer force-quit

nogmaals een herinnering voor mij om zeker te zijn dat windows toch niet echt veel voordelen heeft :x

edit2: met win media player in safari niets en in firefox loopt ie vast en moet ik force-quiten IE heb ik NIET want ik ben daar tegen ! :innocent:

Inactief
    Anoniem

Belgacom is gewoon een eersterangs klotebedrijf met weinig verstand van technologie.:?

Bijdrager
    tommy666

hoewel mijn pa der werkt,en ik op dit moment zelf zit te surfen via belgacom…jup groot gelijk!

owja:windows heeft wel één groot voordeel,je leert geduld te hebben,véél geduld.

Bijdrager
    Ri.Co

en je leert problemen oplossen

(goede raad van men opa (die alles nog altijd zelf maakt) je leert goed met machines werken die niet goed werken dan leer je de fouten zien en oplossen) <= hier is helaas bij windows geen beginnen aan (misschien doen ze het wel express)

Bijdrager
    SeaTrue

ik dacht dat ze de goede kant opgingen door elke maand 10 gratis liedjes van iTunes te geven, maar toch niet. Ze maken trouwens ook in al hun reclames gebruik van mac’s, is wel stom dat het niet werkt.

Ik kan er gelukkig wel zelf bijzijn op werchter :D

-Sam Heijens

Inactief
    Anoniem
    ”samheijens”

ik dacht dat ze de goede kant opgingen door elke maand 10 gratis liedjes van iTunes te geven, maar toch niet. Ze maken trouwens ook in al hun reclames gebruik van mac’s, is wel stom dat het niet werkt.

-Sam Heijens

Per 2 maanden :wink:
    pff, Belgacom is een klote provider 10 gb aan datalimiet daar kan je je gewoon niet aan houden.
    Ga dan ook overschakelen naar edpnet (60 GB + 24 mbit/s)

Bijdrager
    SeaTrue
    ”iWordfreak”
    ”samheijens”

-Sam Heijens

Per 2 maanden :wink:
    pff, Belgacom is een klote provider 10 gb aan datalimiet daar kan je je gewoon niet aan houden.
    Ga dan ook overschakelen naar edpnet (60 GB + 24 mbit/s)

mag ik je dan ook eens verbeteren? :evil:
    De limiet is (bij ons toch) met 2gb omhoog gegaan -> 12gb :D

Inactief
    Anoniem
    ”samheijens”

Kijk, dat bedoel ik. Welke achterlijke idioot verzint zoiets? Ik blaas er standaard een paar gig per dag door, dat is vooral de schuld van YouTube. 12 gig per maand is gewoon zielig.

Bijdrager
    Hanhart
    ”Zakske”
    ”samheijens”

Kijk, dat bedoel ik. Welke achterlijke idioot verzint zoiets? Ik blaas er standaard een paar gig per dag door, dat is vooral de schuld van YouTube. 12 gig per maand is gewoon zielig.

Feit. Is het echt zo onmogelijk om iedereen ongelimiteerd te laten surfen. IK bekijk veel trailers en veel studentenfilms/amateurfilms die ik vind op http://www.imdb.com , na enkele dagen is you tube trager dan dikke stront door een trechter omdat ik al over m’n limit zit. :|

Bijdrager
    mini11

http://www.zeelandnet.nl .. hebben wij , en is ronduit top!

geen limiet!

Maximale download snelheid 3072 kb/sec (ca. 382 kB/sec)
    Maximale upload snelheid 256 kb/sec (ca. 30 kB/sec)
    Prijs abonnement € 27,95 per maand (incl. BTW)
    Extra e-mail adressen 20
    Ruimte voor persoonlijke homepage 20 MB

sorry voor de reclame :innocent:

Inactief
    Anoniem

Ik heb de oplossing: Belgacom moet gewoon verplicht worden om hun telefoonnetwerk beschikbaar te stellen aan derden tegen kostprijs, net zoals in Nederland. Het telefoonnetwerk van Belgacom is namelijk gewoon aangelegd met gemeenschapsgeld (ex-overheidsbedrijf). Vervolgens wat gezonde concurrentie tussen de aanbieders en weg met die onzinnige datalimiet.

Bijdrager
    trabant
    ”mini11″

http://www.zeelandnet.nl .. hebben wij , en is ronduit top! geen limiet!
    sorry voor de reclame :innocent:

Dat is een (lokale) Nederlandse provider. En die limieten zijn een Belgisch probleem.

Heeft Zakske bij zijn an sich goede oplossing al aan een mogelijkheid gedacht waar de Walen lekker principieel kunnen dwarsliggen, zonder dat dat (in elk geval in Vlaanderen) echt voor problemen zorgt?
    Of moet het de Koning weer even onmogelijk zijn om te regeren, zodat in zijn absentie e.e.a. doorgedrukt kan worden? Want eigenlijk is het leven in België veel spannender dan in dat saaie Nederland…

Bijdrager
    dre brettel

Niks tegen onze landgenoten in de Walen, hé trabant!! En ook geen oude koeien uit de sloot halen… Dat is toen op zijn belgisch opgelost geweest: de koning bleef bij zijn principes, maar was slim genoeg om in te zien dat die maatregel getroffen moest worden, ongeacht zijn overtuiging.

Kvind het ook jammer dat dat bij de stream staat dat het niet voor mac (en linux) bedoeld is.

Bijdrager
    GIJay

Wie geeft er iets om die dinosaurussen die op werchter komen optreden?

ipv te zeuren, zoek eens naar een degelijke belgische provider.

http://www.dommel.com/ is maar 1 van de oplossingen!

Inactief
    Anoniem
    ”GIJay”

ipv te zeuren, zoek eens naar een degelijke belgische provider.

Maar ook die werken nog met een datalimiet, omdat het netwerk gewoon uitgemolken wordt door Belgacom.

Bijdrager
    GIJay

12 gig of 75 gig voor dezelfde prijs, ik weet het wel. Daarbij is er geen uploadlimiet.

Je kan erbij blijven huilen dat belgacom/telenet altijd alleen speelt ofwel kies je voor jezelf en ga je vooruit. Daarbij is werchter ook van live nation… en die werken op een nog iets groffere manier dan belgacom. Maar goed, daar gaan we hier niet over uitwijden. Er zijn voldoende alternatieven in belgie en hoe sneller we die alternatieven steunen, hoe sneller de andere ook zullen inzien dat er verandering moet komen.

Inactief
    Anoniem
    ”GIJay”

Er zijn voldoende alternatieven in belgie en hoe sneller we die alternatieven steunen, hoe sneller de andere ook zullen inzien dat er verandering moet komen.

Hier ook geen Belgacom of Telenet… zit al lange tijd bij één van de “alternatieven”.:evil:

Bijdrager
    GIJay

Dan niet zeuren GVD :D:D:D

Bijdrager
    Marresc

Ik krijg het anders wel werkend met VLC, maar jammer genoeg ben ik telenet. :sealed:

Bijdrager
    ollebolle
    ”GIJay”

12 gig of 75 gig voor dezelfde prijs, ik weet het wel. Daarbij is er geen uploadlimiet.

Je kan erbij blijven huilen dat belgacom/telenet altijd alleen speelt ofwel kies je voor jezelf en ga je vooruit. Daarbij is werchter ook van live nation… en die werken op een nog iets groffere manier dan belgacom. Maar goed, daar gaan we hier niet over uitwijden. Er zijn voldoende alternatieven in belgie en hoe sneller we die alternatieven steunen, hoe sneller de andere ook zullen inzien dat er verandering moet komen.

alternatieven :s
    mja niet als je op meer als 5 km van een telefooncentrale zit dan doen ze bv bij edpnet bv maar 1 Mbps

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.