15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Roamler

Is er al iemand die gebruik maakt van de roamler app? Ik zag het op de TV en sommige opdrachten lijken me leuk om te doen. Andere weer veel te veel moeite. Het komt erop neer dat je een soort van marketing opdracht krijg en als je die succesvol doet dan krijg je er een kleine vergoeding voor.

Voorbeeld: maak een foto van hoe je bierflesjes in je koelkast liggen

Het is enkel op uitnodiging beschikbaar voorlopig, want het is in beta. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die het al gebruiken en of het leuk is om te (blijven) doen. Wellicht heeft er iemand een uitnodiging over?

Meer info: http://www.roamler.com/

Bijdrager
    jantjuh14

Dat was inderdaad zonet te zien bij editie-NL. Wel een leuke interactieve manier om onderzoek te plegen.

Bijdrager
    GJB

Domien vindt m wel tof geloof ik

Bijdrager
    tw

gebruik em ook, zitten wel grappige opdrachten tussen.. en de beloning voor is best hoog voor over het algemeen laagdrempelige opdrachten.

Bijdrager
    IBram15

Lijkt me leuk om uit te proberen, maar heb er denk ik niet veel aan hier in Frankrijk!

Moderator
    Strifer

heeft er iemand nog een invite over?

Bijdrager
    unfolder

Je kan een Roamler invite winnen door mee te doen met de wedstrijd van de Rainbow Duo:
    http://www.rainbowduo.com/archives/2011/rainbow-duo-13-roamler-en-win-een-roamler-invite/
    Nog niet veel mensen hebben meegedaan, dus je maakt echt een hele grote kans!

Bijdrager
    stavos

*snif snif* Spam..

Bijdrager
    unfolder

Waarom is het spam?

Moderator
    unSOUND

stavos hangt zoveel rond in de Lounge dat hij een on-topic antwoord niet eens meer herkent…:lol:

Bijdrager
    stavos

Net nieuw op dit forum en beide berichten (geplaatst binnen een minuut op de dag dat je lid bent geworden) linken met identieke inhoud naar dezelfde website. En daar staat in de huisregels een mooie vermelding over:

Reclame
    One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen. Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

En alleen als eigenaar van die website kan je weten dat er nog niet veel mensen hebben meegedaan aan die wedstrijd..

Moderator
    unSOUND

Dat hij eigenaar van die site is staat gewoon in zijn profiel. Maar de antwoorden zijn on topic.

Bijdrager
    stavos

Ik heb ook niet gezegd dat het off-topic is. De berichten dienen alleen wel als reclame voor zijn website. Maar als dat bij on-topic reacties gewoon toegestaan is heb ik niets gezegd.:wink:

Moderator
    unSOUND

[mod name=unSOUND url=/profiel/unsound]Spam bericht, en de discussie die daar op volgde verwijderd.[/mod]

Bijdrager
    stavos

:thumbsup:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.