4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Yaleesa

rMBP 2013 kopen in Apple Store

Hey Jongens,

Nu we er toch wel redelijk vanuit kunnen gaan dat er nieuwe rMBP’s komen morgen,
    vroeg ik me af of iemand inzicht had over het feit of er een mogelijkheid is dat de MacBooks als zoete broodjes over de toonbank gaan bij de Apple Store in Amsterdam? En ik dus mis kan grijpen als ik donderdag bijvoorbeeld hem zou willen kopen.

Reden dat ik hem in de fysieke store wilde kopen is omdat ik dat ook gewoon een keer wilde:)

Bijdrager
    Niels

Zal niet zo storm lopen, gaat immers om een aankoop van 2000+ euro dus ik zie daar geen rijen voor ontstaan. Overigens verwacht ik dat de nieuwe MacBooks pas volgende week in de winkel liggen, ivm de verwachte drukte voor de iPhone as vrijdag, misschien zelfs nog een week later ivm de lancering van de nieuwe iPads. Een laatste optie voor de MacBooks zou kunnen zijn een directe lancering, wat zal betekenen dat ze woensdag al in de winkel liggen…

Dit is natuurlijk mijn glazen bol voorspelling, morgen avond weet je waarschijnlijk meer.

Bijdrager
    Xcode

Dat zal doorgaans geen probleem moeten zijn wanneer je een model wilt kopen die standaard is, als je extra werkgeheugen verlangt o.i.d. dan is de voorraad daarvan meestal beperkt. Bovendien bevoorraadt Apple zijn eigen winkels vaak beter dan die van derden. Ik acht de kans groot dat je er zonder vertraging een kan kopen, de piek in verkopen van Macs is bij introductie doorgaans veel minder stijl dan die van iPhones en iPads en Apple kan de vraag meestal dan ook prima aan. Een uitzondering was bijvoorbeeld de vorige generatie iMac, waarbij er aanvankelijk productieproblemen waren.

Bijdrager
    MacTS

Als er al vanavond nieuwe rMBP’s komen, zou ik ze woensdag of donderdagochtend even bellen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.