10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hans dorsman

Beltonen niet zichtbaar

Sinds kort zie je beltonen niet meer in ITunes behalve als je je iPhone aansluit. Je moet ze ook zo op je telefoon zetten, gewoon slepen naar tonen.
    Dit lijkt allemaal eenvoudig, het probleem is echter dat ook ze vervolgens niet terug zie op mijn iPhone. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Bijdrager
    MacRory

In iTunes op de overzichtspagina van je iPhone naar beneden scrollen en Beheer muziek en video’s handmatig aanvinken. Dan kan je je beltonen weer in iTunes slepen en met je iPhone synchroniseren. Engelse  pagina https://discussions.apple.com/thread/8064423?start=0&tstart=0

Bijdrager
    hans dorsman

Dat werkt niet. In ITunes staat dat de ringtoon op mijn iPhone staat, maar op mijn telefoon is hij niet zichtbaar.

Bijdrager
    MacRory

Ik heb het precies zo gedaan met iTunes 12.7 en mijn iPhone op IOS11. Daar staan ze keurig onder Instellingen, Horen en Voelen, Beltoon.

Bijdrager
    bupaul

MacRory, jij schrijft:

Daar staan ze keurig onder Instellingen, Horen en Voelen, Beltoon.

Ik ben dit deze week al vaker tegen gekomen maar bij mij kan ik onder geen van mijn iPhones of iPad bij instellingen, Horen en Voelen vinden.
    Is dit een nieuwe term voor geluiden of is dat een instelling.

Bijdrager
    MacRory

In Instellingen van IOS11 op een iPhone 7 staat hij onder Achtergrond en boven Siri. Op een 6s zie ik het inderdaad niet als keuze. Daar zal het onder Geluiden staan, want die heb je niet op een 7, dus waarschijnlijk een nieuwe naam op de modellen zonder fysieke thuisknop.

Bijdrager
    bupaul

Dank voor de snelle reactie. Ik heb alleen een 5s, 6s en een iPad pro 2017.
    Moet nog een maandje wachten op de volgende iPhone maar dan zal ik het dus ook hebben.
    Overigens staan onder geluiden bij de betreffende apps alle belonen die ik heb.

Bijdrager
    hans dorsman

Bij mij nog steeds niet. Misschien moet ik ergens wat instellingen resetten, maar waar..

Bijdrager
    ivanwoerkom

Hallo, heeft iemand al een oplossing voor het niet zichtbaar zijn van eigen beltonen onder “horen en voelen” of bij beltonen in contacten?

Ik zie mijn eigen beltonen wel staan in iTunes bij Tonen(die er al stonden) bij mijn iPhone 7 als die is aangekoppeld. Nieuwe beltonen blijven trouwens niet (na slepen c.q. copy/paste) in iTunes te zien.

Ik vind dit niet leuk, bepaalde personen hebben bepaalde (eigen) beltonen bij mij.

Sleutelbeheerder
    Night

Bekend probleem. Lees dit even door en probeer beide methoden:

https://discussions.apple.com/thread/7830473

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.